Alışveriş

11.5K 656 418
                                    

                                                                         ALIŞVERİŞ 

1- Kalem

Şimdi kalem olmazsa nasıl yazacağız? Kalem olmazsa yazamayız. Bu yüzden ilk önce kalem alın. Bence renkli,eğlenceli kalemler almalısınız. Bu şekilde çalışma isteğiniz daha da artar diye düşünüyorum. Mesela ben hep renkli kalem alırdım, sonra da sürekli bir yerlere bir şeyler karalardım. Evet yine ders çalışmazdım ama neyse konumuz bu değil. Eğer uçlu kalemle daha rahat yazıyorsanız faber castell in çok güzel uçlu kalemleri var. Gayet sağlam güzel kalemler. Zaten Faber Castell diyoruz kalite konuşuyor sdssdsf. Başlıklar için ve defterinizin özenli ve eğlenceli görünmesi için renkli kalemleri unutmayın. Neyse demek istediğim siz renkli kalemler alın, bayılacaksınız.

2-Defter

Şimdii Matematik, Fizik, Kimya , Geometri için kareli,

İngilizce, Edebiyat, Tarih, İnkılap Tarihi, Trafik, İkinci yabancı dil, Sağlık bilgisi, Çağdaş Türk ve Dünya Tarihi, Felsefe için çizgili,

Coğrafya için A4 defter almanızı öneririm. Tabii isterseniz kafanıza göre takılabilirsiniz. Ama şu sıralar stresli olduğunuzu biliyorum bu yüzden biraz endişeli ve hangi defteri nasıl alacağım diye düşünmüş olabileceğinizi düşünerekten bu konuya da değinmek istedim.

Bu arada bana sorarsanız bütün defterlerinizi telli(Spiralli) almanızı öneririm. Yazarken çok daha kolay olur. Defterin sağ tarafına yazı yazarken küfür etmezsiniz. (Telli defter kullanmayanlar bilir bu duyguyu sffgfdg)

3-Post-it

Kesinlikle ve kesinlikle bunlardan birkaç tane almanızı öneriyorum. Kesinlikle çok işinize yarayacak. Ders esnasında öğrendiğiniz bilgileri küçük notlar halinde bunlara yazıp defterinizin/kitabınızın bir köşesine yapıştırabilirsiniz. Ya da aldığınız küçük notları odanıza asarak oradan tekrar edip çalışabilirsiniz.

4-Uç

Sevgili arkadaşlarım uç çok önemli. Bu heyecanlı yolculuğunuzda en çabuk biten eşyanız uç olacak. İlk aldığınızda hepsi dolu iken bir bakmışsınız 1 hafta sonra yarısı gitmiş. Etrafınız şerefsiz arkadaşlarla dolu. Uyanık olun. Her şey ''Kanka, bir tane uç versene.'' lafıyla başlar. Aman dikkat. Uçlarınızı kalem kutunuzda taşımayın. Güvenli bir yere saklayın. Onları koruyun kollayın.

5-Silgi

Şu silgiler nereye gidiyor? Nasıl gidiyor? Noluyor? Siz bence 4-5 adet silgi alın bir yere depolayın. Çünkü okulun ilk haftasında sahip olduğunuz silgi ikinci haftaya kadar dayanamayacak. Uç batırmayın silgilerinizin üstüne. Kötü duruyor. Ya da üstünü boyamayın silginin. Bir şeyi sileceğiniz zaman üzerindeki boyada deftere geçiyor. Kötü oluyor. Belki de bu yüzden kayboluyor silgiler. İşgence ediyoruz resmen :)

6-Uhu ve Bant

Şimdi bu ne alaka diyebilirsiniz. Demeyin. Çünkü bunlarda lazım olacak. Hocalar çeşit çeşit ödevler verecek. Bu ödevleri yaparken mutlaka bunlara ihtiyacınız olacak.

7-Kalem Kutu

Bence şu ismini bilmediğim küçük kalem kutuları var ya onlardan alın. Hani küçük böyle sdsfdsf nasıl anlatıcam bilemedim. Neyse, yani çok büyük almayın. Çünkü biz öğrenci milleti buldukmu dolduruyoruz. Sonra o kalem kutusu bambaşka bir şeye dönüşüyor. Pisleniyor, bir sürü gereksiz kalem, aradığımızı bulamıyoruz falan. Bu yüzden küçük bir kalem kutusu çok kullanışlı olur.

8-Dosya

Dosyalar çok önemli. Mutlaka bir adet dosyanız, poşet dosyanız bulunsun. Çünkü mutlaka bir ödev teslim etmeniz gerekecek. Bu konuda size yardımcı olur.

Ayriyetten zarf dosyalar var. Ben bayılıyorum. İçine ders notlarınızı koyabilirsiniz. Çok hoş ve kullanışlı oluyor.

9-Okuma kitabı

Şimdi bu yazıyı wattpad de yayınladığıma göre , bunu okuyanlar arasında kitap okumayı sevmeyen yoktur diye düşünüyorum. Bu yüzden yanınızda mutlaka bir kitap olsun. Ders aralarında veya derste sıkıldığınız zamanlarda açıp okursunuz.

10-Flash bellek

Uuu bu çok önemli. Mutlaka 1 tane alın. Sunum falan yapmanız gerekecek. Bu yüzden eğer 1 tane yoksa mutlaka almalısınız.

Şimdilik aklıma gelenlerin hepsi bu. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Sormak istediğiniz sorular varsa yoruma yazabilir veya mesaj atabilirsiniz! Uğurlar olsun :)

Liseye HoşgeldinizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin