Yemin ediyorum şu an gözlerim doldu, her an ağlayabilirim :)
Liseye Hoşgeldiniz isimli kitabımın devamı olmayacak. Üzgünüm :( Aslında daha devam etmeyi düşünüyordum ama ablanız pazartesi günü üniversiteye başlıyor J Biraz bilgisayardan uzak kalabilirim. Bu yüzden yeni bölümler gelecek umuduyla sizi bekletip 2 hafta aralıkla bölüm yayınlamak istemedim. Umarım şimdiye kadar yazdıklarım size yardımcı olmuştur. Şaka bir yana eğer liseyi size ‘’ürkütücü bir yer ‘’ olarak gösterdiysem çok özür dilerim. Tekrar söylüyorum; korkmanızı veya endişelenmenizi gerektirecek hiçbir sebep yok. Liseye gidiyorsunuz, zombiler okuluna değil. Sizi yiyip kanınızı emmeyecekler. Onlarda sizin gibi insanlar. Elbet bulaşanlar sataşanlar olacaktır ama her zaman kendinize, onlarında bir insan olduğunu, sizden farklı olmadıklarını hatırlatın.
Ders çalışın! İçinizden biri ‘’Evet tamam anladık bütün olay ders çalışmak. Bunu demek istiyorsun. ‘’ demişti bana. Evet bütün olay bu. Ben size ‘’Liseye yeni başlayacak olan pırıl pırıl öğrenciler ‘’ olarak değil ‘’Kapıda hazır bekleyen ‘’Ygs – Lys ‘’ canavarına hazırlanan ‘’Güçlü’’ öğrenciler ‘’ olarak bakıyorum. Kılıçlarınızı kalkanlarınızı kuşanın gençler, çünkü canavarla savaşınız çok yakında. ‘’Yok yeağğ daha 4 sene var. ‘’ demeyin. Vururum kafanıza bir tane. O 4 sene göz açıp kapayıncaya kadar geçicek. Sakın canavara yem olmayın.
Bu kitap sayesinde bir çoğunuzla iletişime geçtim, arkadaş oldum, sorunlarınızı dinledim… kimi zaman sadece havadan sudan konuşup sohbet ettik. Ben hepinizle konuşma fırsatı bulduğum, sizi tanıdığım için çok mutluyum. Size bir abladan ziyade bir arkadaş olarak tekrar söylüyorum; Derslerinize adam akıllı çalışın. ‘’ Ya vallahi yet- her. Tamam anladık. ‘’ dediğinizi duyar gibiyim. Ama yetmez. Vallahi geceleri gelir rüyalarınıza girerim. Her ders çalışmadığınız vakit ruhunuzu huzursuz ederim beni hatırlarsınız sadfsdfds.
Neyse işte bu da böyle bir ‘’Veda ‘’ yazısı. Tekrardan söylüyorum; - bu sefer ders çalışın demeyeceğim :D – Umarım böyle bir kitap fikriyle gelerek size yardımcı olabilmişimdir. Her şey gönlünüzce olsun. Dilediğiniz gibi bir 4 sene geçirmenizi diliyorum. Dolu dolu, bol eğlenceli, aksiyonlu, sevgi dolu bir lise hayatınız olsun. Bol bol kopya çekin, dersi kaynatın… ‘’Ay ben yapamam, edemem. ‘’ demeyin .Yapın. '' Annem terlikle kovalar. '' beni diyenleriniz oluyor, çok gülüyorum. Hepimiz anne terliğinin tadına bir kez bakmışızdır. Bir kez daha bakarsınız zarar gelmez :)
Eğer isterseniz pazartesi günü neler yaşadığınızı yorumlara yazabilir veya bana mesaj atabilirsiniz. Yaşadıklarınızı duymayı çok isterim.
Ve son olarak evet kankiler, ‘’Uslu bir çocuk olursanız şirinleri görebilirsiniz! :) :) :) ‘’
Başarılar ve mutluluklarla dolu bir yıl sizinle olsun, Uğurlar Olsun….!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseye Hoşgeldiniz
Non-FictionLise televizyonda daha havalı görünüyor. ©TümHaklarıSaklıdır