Okuldaki Kişilikler

12.3K 807 376
                                    

Meslek lisesinde karşılaşacağınız tipler;

Erkekler: (Önünden geçen bir kız görür) Hey yavrumm.Hey analar ne doğuruyor be?Off yürüyüşe bak.

(Kız dönüp bakar)Gerizekalı!

Saçının favorilerini yana yatırmış,üst kısımları havaya dikmiş olan ergenus cevap verir; ''Senin o geri zekalı dediğin dilini yerim,yalarım,yutarım.

Kızlar:(Önünden geçen bir erkek görür,durdurur ve erkeğin saçıyla oynar-yaşanmış bir olay-))Erkekte sarışın,justin bieber saçlı(Iyy demeyin,o zamnlar modaydı hey yavrum hey) sarı saçlı bir yakışıklı.

Kızlar erkeğin saçıyla oynarken ciyaklarlar:Ay çok tatlı bu ya.Yeni mi geldin sen.

Erkek cevap veremez morarır kalır.

Şaka bir yana bu tarz olaylarla gerçekten karşılaşabilirsiniz ki biri gerçekten yaşanmış bir olaydır.Meslek lisesinde okuyanlar alınmasın lütfen ama orada okuyan tiplerin bazıları gerçekten çok garip tiplerdir,kavgacı,sorunlu,bela arayan... ama hepsi böyle değildir tabii. Lütfen alınmaca darılmaca olmasın.

-Hocam ''kiss me'' ne demek?

-Öp beni.

-Abovv hoca azdı sdfdsfds gibisinden espirilerle karşılaşabilirsiniz hazırlıklı olun.

Anadolu Lisesi:

En normal tipteki öğrencilerin bulunduğu lisedir.(Arada çürükler çıkabilir.Sözüm meclisten dışarı.) Ama bence en güzel lisedir.Bende Anadolu lisesi mezunuyum.İnsanlar ne tembeldir ne çalışkandır.Ne çok sıkıcıdır ne çok eğlencelidir.Her şeyi kararındadır yani.

-Hocam bu sınavda çıkacak mı?

-Yok fantazi olsun diye anlatıyorum. şeklinde bir diyalogla karşılaşabilirsiniz.

Fen Lisesi:

Evet mozart eşliğinde test çözdükleri doğrudur.Çok test çözdükleri de doğurdur.Lakin sıkıcı değildirler.Espiri kaliteleri çok yüksektir ve eğlenmesini bilirler.Abicim bir kere adam aynştayn ne diyon sen?Adam fen lisesini kazanmış zekilikte sınır tanımıyor.

Biz susalım şu espiri konuşsun:

Düz liseler:Çıkışta görüşürüz.

Fen liseleri:Ygs de görüşürüz.

Anlatabildim mi?

Liseye HoşgeldinizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin