Uuu gelelim en önemli konuya...Deneme sınavları...
Şimdii muhtemelen 11. sınıfta deneme sınavları olmaya başlayacaksınız. Sizden ricam bu sınavları dikkate alarak, gerçekten oturup kafa yorarak çözün.Çözün kü seviyenizi öğrenin.Sizin için büyük bir avantaj olur bu. Deneme sınavları çok sıkıcı gözükür ama iyidir. Bir de deneme sınavları olduğu zaman dersler boş geçer,çok iyi yönleri vardır bu sınavların yani :D Bu yüzden deneme sınavlarımıza sahip çıkalım,koruyalım deneme sınavlarımızı...
Benim deneme sınavlarında ne yaptığıma gelirsek... *Öhöm öhöm* genellikle çok sevdiğim,can dostum, eğitim öğretim hayatımda beni besleyen,bakan büyüten, hayatta kalmamı sağlayan cağnım sıra arkadaşımdan geçiriyordum. Sağolsun tek sorumu geri çevirmedi :D O olmadığı zamanlarda ya da onun da yapamadığı soru olduğu zamanlarda genellikle hangi yayından sınav olduysak sınav kağıdının barkodunu okutup cevapları öğreniyorduk. İşte bu yüzden, işte kafam derslere değil de bunlara çalıştığı için sürünüyorum şimdi. Neyse ama çok zekiydik evet :D Ama ben oturup o deneme sorularını adam akıllı çözseydim, seviyemi öğrenip doğru düzgün çalışsaydım istediğim üniversiteye gidebilirdim ama işte bunlar hep tembellik yüzünden.
Yani siz böyle yapmayın. Oturun adam akıllı çözün o soruları.Kaybedeceğiniz bir şey olmaz ama kazanacağınız çok şey olur... (Geçen yine felsefe yapıyorum :D sdfdsfdsfd)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseye Hoşgeldiniz
No FicciónLise televizyonda daha havalı görünüyor. ©TümHaklarıSaklıdır