-çok çılgın biriyim ondan bunu da yayınlayacağım-
*Flashback=geçmişe dönük bir olay. Kitapla alakası var ondan.*Okula başlamamızin üzerinden pek zaman geçmemişti.Öğle arasındaydık ve ben Peter ve Josh'u arıyordum. Tek bakmadığımı yer spor salonuydu. Merdivenlerden koşarak spor salonuna geldiğimde soyunma odasından bağirislar duydum.
Yavaşça erkek soyunma odasının kapısını aralarında ve içeriyi dinlemeye başladım. Tanıdık seslerdi.
"Ne zamandır kullanıyorsun?"
"Yeni daha."
"Neden lan! Nedir bu bedenine zarar vermenin sebebi?" Diye bağıran Peter'in sesi ile irkildim.
"Aşığim lan,aşığım. İster mıydım ben. Kalbimin ve aklımın her köşesinde o varken kendime zarar vermek."titreyen sesten sonra bir iki hıçkırık geldi.
"Kime?" Dedi yavaş bir ses tonu ile.
Josh daha önce de aşık olmustu hem küçükken hem geçen sene. Ama hiç kendine zarar verme derecesine gelmemişti. Hem tam olarak ne kullanıyordu? Sigara , ot , hap..?
"Bana hemen spor salonundan çantamı getir. Hemen!" Bağırdı birden Josh.
Kriz miydi?
Kapıya doğru gelen adım seslerinden sonra koşarak kız soyunma odasına ilerledim.
Beni görmemişti. Kapının aralığından fark ettirmeden Peter'a baktım.
Koşarak erkek soyunma odasına girdi.
Ben de o tarafa yoneldim.
"Yanında mi getiriyorsun? Ciddi misin?" Dedi Peter biraz sinirle.
"Sadece onu düşündükçe canım istiyor."
"Canını uyuşturucu almadan vazgeç."diyen Peter gittikçe sinirleniyordu.
"Onu seviyorum." Kimmiş Josh'un kalbini çalan bu kız veya erkek?
"Kimi lan!"
"Vi.."
Spor salonunun kapısının önünde beliren beden hocasının düdüğü ile panikle arkamı döndüm. Ve yanına ilerledim.
"Ne işin var burada?" Sert ifade ile bana bakan hocaya
"Arkadaşlarımı arıyordum." Dedim. Ve erkek soyunma odasının kapısından çıkan Peter ile göz göze geldik. Gözlerim hafif dolmuştu. Çünkü Josh kendine zarar veriyordu. Ve o benim en yakın arkadaşımdı. Bunu kendine yapmasının tek sebebi aşk miydi?
"Peki buldun mu?"diyen bedenciye döndüm.
'Sanane hocaa!' diye bağırmak isterdim. Ama hayaller işte.
"Buldum hocam." Dedim masumca.
"Pekala oyalanmayin."
'Sanane AQ sanane sanki senin spor salonun.' hayır hayır yine içimde kalsın sonra disiplin ile uğraşamam.
"Tamam hocam."
Peter'a ilerleyip.
"Josh içeride mi?" Dedim. Josh derken sesim titremişti."Evet. Sen bir şey duydun mu?"
"Hayır. Hadi sınıfa gidelim. Ya da bahçeye çıkalım."
"Ne işin vardı burada." Deyip sorgular gibi baktığında.
"Hocaya da dediğim gibi sizi arıyordum."
"Bu tenefüs tek gezsen? Ya da Melanie ile veya Daisy?"
"Kovuyorsun yani?" Dedim sağ kaşımı kaldirarak.
"Erkek muhabbeti yapıyorduk da."
"Ah pekala."
Deyip bahçeye ilerledim."Neden Josh? Neden?" Dedim kendi kendime.
.
.
.09.09.2018 pazar
İyi günler
A.S💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violet | S.M ff
Hayran Kurguİlk gördüğüm andan beri yüzündeki o mutsuzluğun sebebini merak ediyorum. Ve sen mutsuz olma diye kalbimi sana adamaya varım. Bu yakışıklının kalbine girmesi için akbile gerek var mı? Akbili olan her yakışıklı bu kalbe sığar mı?