0.0

25.2K 1.1K 663
                                    

NOT: KİTABI BAŞTAN DÜZENLEDİĞİM İÇİN BÖLÜMLERİ AZALTIP BİRLEŞTİRDİM O YÜZDEN SATIR ARALARINDAKİ YORUMLAR BİRBİRİNDEN ALAKASIZ OLABİLİR.

Russ- Baby

A: Sizde boy genetik mi diye merak ediyordum

A: Babanı gördüm dedim sübanallah bismillah o ne öyle

A: Ama güzellik genetik galiba

A: Canım kaynanam

Mesajları görmemle kaşlarım çatıldı ve odamdan salona doğru bağırdım,

"Babaaa, senin taktiği çalanlar var. Düşüyor mu böyle ya?"

Koridorda ayak seslerini duyduğumda yatağımda bağdaş kurup odaya giren anneme telefonumu uzattım. Merakla eline aldığı telefonu hızlıca açtı. Gelen mesajları okuduktan sonra kaşlarını kaldırdı. Arkasından gelen babam ise annemin kafasından mesajları görmeye çalışıyordu.

Annem gülerek: "Kız konuş biraz bakalım, yakışıklı bir şey çıkar belki" dediğinde babam kaşlarını çattı: "Sapıktır, engelliyorsun hemen" dedi. Annem ise ona sinirle dönerek "Ben de mi engelleseydim seni de bu mükemmel canlı dünyaya gelmese miydi?" Aşk kadınım yine babamı nakavt etmişti. İdolümsün Akşın Girit, darısı başıma inşallah.

Babam bunun üzerine kaşlarını gevşeterek anneme döndü. Yine onu bir yerden vurmuştu. Sonra bana dönerek: "Haddini aşarsa engelliyorsun, yoksa o telefonu ahirette bile göremezsin" diyerek odadan çıktı.

Annem yanıma oturarak "Kız sümüklü sen cevap vermeyi de bilmezsin böyle şeylere, anacığın az mı mesaj aldı, ağırdan sat kendini tamam mı? Baktın cevap veremiyorsun hemen anacığını çağır ben yazarım bir şeyler."

Gülerek onu onaylayınca yanağımı ısırarak ayağa kalktı söylenerek yürümeye başladı.

"Maşallah aynı ben ne güzel yapmışım. Annesinin kızı tam.

1.55|Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin