1.9

7K 494 89
                                    

Interstaller- Moon In My Mind

Açılan kapıyla birlikte ciğerlerime dolan tütün ve anason kokusu beni rahatlatmıştı. Kapının önündeki Bartu'yla birlikte yüzüme en sahici gülüşümü yerleştirip sanki uzun süredir hiç görmüyormuşum gibi sarıldım.

Yavaşça ayrılıp üstümdeki montu çıkarttım. Çantamla birlikte kapının arkasındaki dolaba attım. Telefonumu cebimden çıkarıp Akşın Sultan'ı aradım.

"Annem ben Bartu'ya geldim haberin olsun."

"Bizden çok onu görüyosun zaten kıskanmaya başladı baban farkındasındır umarım." demesiyle gülmeye başladım. Arkadan babamın söylenmelerini duyunca gülmem daha da arttı.

"Baban Bartu'yla konuşmak istiyormuş." diyen annemle gülmemi bastırıp mutfaktan bana içecek getiren Bartu'ya sesledim.

"Bartuu babam seninle konuşmak istiyormuş." Kapıdan giren korku dolu bir çift gözle karşılaşınca gülmem daha da şiddetlendi ve telefonu hoparlöre aldım.

"Merhaba Yarkın Amcacım, nasılsınız iyisiniz inşallah?" diyen Bartu'yla gülmelerimi yutmak zorunda kaldım.

"Bartucum, evladım bana yavşaklık yapma." Babamın cümlesi bitince arkadan annemin babamı uyarmasıyla Bartu'yla birlikte kollarımızı ısırmaya başladık gülmemek için.

"Yarkın yaşlandın bir ayağın toprakta hala saçma sapan konuşuyosun."

"Napıyım gavatla nasıl düzgün konuşmamı bekliyorsun?"

Babamın cevabıyla koltuklarda tepinmeye başladık.

"Neyse Bartucum, kızımın saçının bir teli senin gözünün önünde koparsa ben de o koca kafanı vücudundan koparırım. Sakın tehdit olarak algılama olacakları önceden söylüyorum sadece."

Bartu toparlanıp; "Merak etme Yarkın Amca dikkat ediyorum Çağ'a ve yok merak etmeyin tehdit olarak algılamadım." dediğinde ise babam,

"Algılasana lan tehdit olarak niye algılamıyosun, hayatınla tehdit ediyorum niye algılamıyosun, Akşın niye tehdit olarak algılamıyo ses tonum mu yumuşak geldi?"

Babamın tepkileriyle biz daha da çıldırmaya başlamıştık. En sonunda "Babacım hadi öpüyorum görüşürüz." dememle telefonu kapatabilmiştik.

"Ee aşkım noldu o sokumsuzla?"

Kötü geçtiğini anlamıştı, çok mu belli etmiştim yoksa? Derin nefes alıp döndüm.

"Ben buna her şeyi anlatmaya gitmiştim ya hani. Hastalığımı, nerde olduğumu, seni."

Gururlanarak; "Evet özellikle beni anlatacaktın hatırlıyorum."

Gülerek; "He işte anlatamadım mal mal rollendi çünkü bana." dediğimde sinirle kaşlarını çatıp;

"Benim en sevdiğime? Rollendi? Yarkın Babişkoya mı söylemeliyim bunu yoksa ben mi döveyim?" diye cevap verince tebessüm ettim.

"Boş ver, uyumak istiyorum sadece ya da dizi mi izlesek?" diye fikirlerimi sunduğumda;

"Dizi izlerken uyuyalım bebeğim." 

1.55|Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin