PNL- A I'Ammoniaque
Başımın ağrısıyla uyandım. Evde oluşumun dördüncü günüydü ve halimden gayet mutluydum. Raporlu ve huzurlu. Bir de şişko çünkü niye olmasın?
Deli gibi Çağ'ı merak edip durdum bu dört gün boyunca ama sonra fark ettim ki benim onu önemsediğim kadar o beni önemsemiyormuş.
O yoluna baktıysa ben de bakarım. Bu saatten sonra çizgimiz budur. Yakışıklıyım, kaslıyım da. Verdiğim kilolar ve yağlar yerini kaslarıma bıraktığından beri birçok arkadaşım oldu.
Evet hepsi tipe bakıp da arkadaş olsa bile gayet iyi bir çevrem ve yalan bile olsa bana değer veren insanlar var, Çağ'ın aksine...
~1 hafta sonra~
Sonunda döndüğüm okulun bahçesine adımımı atmamla derin bir nefes aldım. Rüzgar'ı bulup konuşmam lazımdı.
Hızlıca merdivenleri çıkıp sınıfıma ulaştığımda çantamı sıraya fırlatıp arkadaşlarıma sarıldım. Hepsi gülümseyen yüzlerle bana sarılmıştı.
Asil'e dönerek, "Rüzgar nerede?" dememle gülümseyen yüzü düşmüştü.
"Feza, Rüzgar bu dönemin başından beri yok. İyi misin?"
Duyduklarımla ufak çaplı bir şok geçirmiştim. Rüzgar yoksa ben kimi görmüştüm?
Bozuntuya vermeden, "Okula geldiğimde ona benzer birisini gördüm sandım o yüzden sordum ya." dediğimde gülerek kafasını salladı.
Çalan zille beraber sıralarımıza geçip oturduk. Aklım hala Rüzgar'ı görmemdeydi.
Açlıktan halüsinasyon mu görmeye başlamıştım? Umarım açlıktandır. Aksi beni yokuşa sürebilir.
Dersin ortasında titreyen telefonumla kafamı masadan kaldırdım.
YeniÇağ: Naber yakışıklı arayıp sormuyosun artık?
YeniÇağ: YOKSA ÇAĞ'I BULDUN DA BANA MI SÖYLEMİYOSUN???
YeniÇağ: Aşırı kırılırım köpek surat
Feza: Bulamadım merak etme Çağlacığım
Feza: Önüme bakmaya karar verdim
Feza: Onun bana değer verdiği falan yok çünkü
YeniÇağ: Oğlum ne diyosun
YeniÇağ: Başımın etini yedin Çağ diye diye
YeniÇağ: Kızım dalga mı geçiyon benimle
Feza: İlk önce oğlum diyip sonra kızım demene mi takılıyım sana mı
YeniÇağ: Uzak dur benden köpek surat
Feza: Kırıyosun beni..
YeniÇağ: Derse giricem şimdi yazcam çıkınca sana
Feza: Ben sana dersteyken yazıyorum??????
Feza: Verdiğim değer gördüğüm değer
YeniÇağ: Feza kafa açma bebeğim hadi öptümm
Feza: Ben de seni tatlım görüşürüz
Çağla
Çağ Girit: Feza'dan uzak dur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1.55|Texting (TAMAMLANDI)
ChickLitYFG SERİSİ İKİNCİ KİTAP A: Sizde boy genetik mi diye merak ediyordum A: Babanı gördüm dedim sübanallah bismillah o ne öyle A: Ama güzellik genetik galiba A: Canım kaynanam Olaylar birbiriyle bağlantılıdır.