Dummy- Glory Box
"Bir yıl sonra karşıma sevgilinle çıkıp sana başka bir numaradan gelen mesaj için beni sorumlu tutamazsın anlıyor musun?" Feza'nın bağırışıyla sokaktaki insanlar susmuş bize bakıyordu.
Okulda Rüzgar, Feza'yı benzetemeden ben aralarına girmiş Feza'yı kurtarmıştım. Şimdi ise okulun çıkışında kavga ediyorduk.
"Ne sevgilisinden bahsediyorsun amip?" diye bağırarak karşılık verdiğimde arkamdaki Bartu'yu işaret etmesiyle Bartu'yla birbirimize baktık. Gülmemek için zor duruyordu. Feza'ya dönerek,
"Aşko benim yönelimim Çağ'a aşık olmamı engelliyor ama çok istiyorsan sana aşık olabilirim." dediğinde Feza'nın kirece dönen yüzüyle birlikte hepimiz gülmeye başladık.
"Şimdi bu gavat eşcinsel mi?" diye onaylamamızı bekleyen gözlerle bize bakıyordu. Kafamla onayladım, derin bir nefes alıp göğe baktı.
"Onu bunu boş ver Feza Bey, Çağ'a niye başka numaradan yazıyorsun aslanım?" diyen Rüzgar'a arka çıktık.
Feza ellerini iki yana kaldırarak "Allah çarpsın ben yazmadım, kız güzel hayranları varsa ben niye dayak yiyorum?" dediğinde kaşlarımı çattım. Yalan söylüyor gibi durmuyordu.
Telefonumu açıp mesaja girdiğimde numaranın profil koyduğunu görünce profili büyüttüm. Fotoğraftaki Çağla'yı görmemle sinirden kudurmaya başlamıştım. Titrediğimi gören Feza yanıma hızlı adımlarla gelip beni tutunca Rüzgar da hemen arkasından gelmiş ve telefonumu elimden almıştı.
Açık olan fotoğrafı görünce kaşlarını çatarak telefonumu elinde sıktı. Derin bir nefes alıp telefonumu açtı. Rehberime girip Çağla'ya verdiğim numarayı aradı.
"Aradığınız numara kullanılmamaktadır." duyduğum sesle Rüzgar'a döndüm.
"Çağla öyle birisi değil, yapmamıştır. Feza'yı sevmesi onun suçu değil. Çağla bana böyle bir şey yapmaz."
"Şimdi öğreneceğiz işin doğrusunu." dedikten sonra bana mesaj atan numarayı arayıp hoparlöre verdi.
Açılan telefonla hepimiz nefesimizi tutmuş olacakları dinliyorduk. Rüzgar,
"Çağla'yla mı görüşüyorum?" diye sorduğunda ağlayan bir kadın sesiyle karşılaşmayı beklemiyorduk.
"Ben annesiyim, Çağ-la intihar etti."
Duyduklarımız karşısında birbirimize bakakaldık. Feza korkudan titremeye başlamış, ben içimdeki acıyı günyüzüne çıkartmıştım. Rüzgar ise hoşlandığı kıza daha ulaşamamışken ruhunu teslim etmesini sindirmeye çalışıyordu. Bartu hangimizi toparlayacağını şaşırmıştı.
Gözlerimle Rüzgar'ı almasını istediğimde Rüzgar'a destek çıkıp yanımızdan uzaklaştırdı. Feza'ya döndüğümde donuk gözlerle bir yere odaklanmış bakıyordu. Elimle gözünden düşmemeye yemin etmiş yaşını silmeye kalktığımda elimi ittirmesiyle ufak çaplı bir şok yaşamıştım.
"Senin yüzünden, hepsi, her şey."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1.55|Texting (TAMAMLANDI)
ChickLitYFG SERİSİ İKİNCİ KİTAP A: Sizde boy genetik mi diye merak ediyordum A: Babanı gördüm dedim sübanallah bismillah o ne öyle A: Ama güzellik genetik galiba A: Canım kaynanam Olaylar birbiriyle bağlantılıdır.