[THE END]

1K 81 34
                                    

"Kim Namjoon! Kim SeokJin! Min YoonGi! Jung Hoseok! Park Jimin! Kim TaeHyung! Jeon Jungkook! Bangtan Boys! BTS !"

Hayranların tezavratı ile şarkılarını söylemeye başladılar. Jimin bu sahneyi seviyordu. Bu ortamı, bu havayı ve yanında ki bu çocukları seviyordu. Fakat sevdiği bir şey daha vardı.

Kang SeulGi.

Parktaki olayın üzerinden iki hafta geçmişti ve bu süre zarfında TaeHyung sayesinde çocuklara her şeyi anlatmıştı. Ve yine onlar sayesinde de SeulGi'ye olan duygularını tam anlamıyla kabullenmişti.

İlk başta yaptığından utanç duysa da daha sonradan çocuklarında desteğiyle utancı kayboldu. Fakat şuanda pişmandı.

Nedeni de, iki hafta sonra ilk defa SeulGi'yi görmesine rağmen kız yanından, sadece selam vererek geçmişti. Daha fazlasını yapmamıştı.

Dans hareketlerini ustaca yapan Jimin yeniden aklına gelen şeylere bakışlarını sahnenin karşısındaki masalarda oturan genç kıza çevirdi.

Anında ikisi de göz göze gelirken SeulGi bakışlarını kaçırdı. Jimin'in burada binlerce hayranı vardı. Yeni çıkış yapmış bir idol olarak isteyeceği son şey antifanlardı. O yüzden daha fazla bakmadı.

"Hala konuşmadın?"

Irene unni'nin kulağına sorduğu soru ile kafasını salladı SeulGi. Jimin ile konuşmaya cesaret bulamıyordu.

"Tüm gece sana baktı. Hayranlardan bile korkumuyor SeulGi. Konuş artık şu çocukla!"

Olayı bilen Wendy sitem ederek konuştuğunda SeulGi yutkundu. O korkmuyor olabilirdi ama kendisi korkuyordu.

"Hadi ama Unni. Yazık çocuğa. Şuan bak selam verirken bile gözü sende."

Joy'da destek vermek için konuştuğunda SeulGi hızla ayağa kalktı.

"Yeter!"

Kimseyi umursamadan hızla sahne arkasında gidip tuvaletlere ilerledi.

Bunu yapamazdı. Herkesin dediği gibi kolay bir şey değildi bu. Onca engele rağmen Jimin gibi rahat olamazdı.

Tanrı aşkına! Onu sevdiğini söylediği an kariyeri başlamadan bitecekti!

Öğrenen ARMY'ler belkide kendisini linç edecekti. Hatta sadece kendine değil diğer üyelerede zarar vereceklerdi. Belki Red Velvet fanlarıda aynı şeyi Jimin'e yaparlardı.

O yüzden emin değildi genç kız hislerini söyleme konusunda.

"SeulGi, sorun ne? Bize anlatabilirsin."

Irene kapının arkasından seslendi. Jimin'i sevdiğini en iyi o biliyordu. O gün onu o halde görünce her şeyden emindi. İkili birbirine aşıktı.

"SeulGi buraya gel hayatım."

SeulGi tereddüt etse de, eninde sonunda çıkacaktı. O yüzden uzatmadan üyelerin yanına gitti.

Irene ona sarılırken, diğer üyeleri sırayla üstlerine bindi. Ortaya grup sarılması çıkmıştı.

"Tuvaletin önünde durmasak? Burası... Hoş kokmuyor da."

SeulMin // Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin