SeulGi kulağındaki kulaklığı bir eliyle çıkarırken diğer eliyle de büyük salonun kapısını açtı.
"Selam."
İçeridekilere hitaben söylediğinde sadece Hoseok ve TaeMin ona karşılık verdi.
İlginç bir şekilde Zelo kafasını dahi kaldırmamıştı. 'Demek ki Jimin cidden dediğini yaptı' diye düşündü içinden SeulGi.
"Diğerleri gelmeden şu Lisa'nın bölümlerini ayarlayalım mı?"
TaeMin konuştuşunda genç kız daldığı düşüncelerden çıkıp, ona doğru döndü. Tam konuşacağı esnada arkadan gelen ses SeulGi'ye engel oldu.
"İyi olur."
Jimin bunu söylerken hızla oturduğu yerden kalkmış ve SeulGi'nin tarafına bile bakmadan TaeMin'in yanına ilerlemişti.
Ona kızgındı. Herşeyi açık ve net bir şekilde belli etmesine rağmen, genç kız hala anlamıyordu. Üstüne Jimin ne kadar iyi davranmaya çalışsa, SeulGi onu o kadar çok tersliyordu.
"Evet, Lisa nerede duracak?"
Hoseok, ciddiyetle sorduğunda Jimin çoktan masa gibi kullandıkları hoparlörün başında dikilen ikilinin yanına varmıştır.
"Ortada."
Kareografi kağıdının tam ortasına parmağını koyarken devam etti.
"Merkezde olmalı."
O kızın merkezde falan olmasını istemiyordu. Ama sırf SeulGi'ye olan siniri yüzünden böyle bir karar almıştı.
"Neden merkezde o olacak?"
SeulGi hızla yanlarına geldiğinde Jimin'in burnuna yeniden o mükkemmel çikolata kokusu doldu. Yan tarafa bakmamaya çalışırken olabildiğince soğuk bir sesle cevapladı genç kızın sorusunu.
"Neden olmayacak?"
SeulGi cevap verme gereği bile duymayarak, dün durduğu yere gitti. Jimin inadına iş yapıyordu ve SeulGi birazdan ona dalacaktı!
"Kai ve Lisa nerde? Onları bekleyecek değiliz! Taemin ara şunları."
Jimin dünden beri zaten sinirliyken bir de bu iki aptalı beklemek zorundaydı. İkisinden de nefret ediyordu. SeulGi'ye inat Lisa'yı merkeze koymuştu. Sırf bu yüzden bile ondan nefret edebilirdi.
HoSeok, Jimin'in yanına gelip herkesin duyacağı şekilde neler olduğunu sordu. SeulGi bu soruyu sormamak için zor duruyordu ki HoSeok bunu sorduğu için rahatlamıştı. Şüphesiz grupta en çok HoSeok'u seviyodu.
"Sorun yok HoSeok Hyung. Sinirlerim bozuk sadece. Takma. Önemli değil."
Jimin'in açıklaması HoSeok'u yatıştırmasa da sessizliğini korudu.
İçeriye aynı anda giren Kai ve Lisa, sanki vaktinde gelmiş gibi davranıyordu. Zaten sinirli olan Jimin, daha da sinirlenmişti.
"Ee, ne zaman başlıyoruz?" diye sordu Lisa. Dalga mı geçiyordu?
"Bu daha ikinci provamız ve siz ikiniz ikinci kez geç kalıyorsunuz! Bir daha geç kalan, daha da gelme zahmetine girmesin!"
Jimin diyeceklerine devam edecekken, iki saniye susup SeulGi'ye baktı. "Ayrıca Lisa, artık merkezdesin." Lisa'ya dönerek devam etti. "Yani, 2 saniye önceye kadar. Sorumsuz birisini merkeze koyma saçmalığını yapmayacağım."
Lisa'nın yüzü şekilden şekile girerken, Taemin söze girdi. "Merkezde kim olacak o zaman?"
Jimin hiç düşünme gereği bile duymadan, Taemin'i cevapladı.
"SeulGi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SeulMin // Texting ✓
Fiksi Penggemar0107: Diyorum ki Bayan Park elimizde kalmadı. Bay Park var, Vereyim? 0103: Neyden bahsettiğinizi anlamıyorum? 0107: 🤦 [Başlangıç: 13.08.18] [Bitiş: 14.09.18]