Genç kız koşarak bütün Jurilerin olduğu kürsüye ilerledi. Yarışmamın başlamasına beş dakika vardı ve arkadaşı Moonbyul ile konuşurken az daha geç kalacaktı.
"Özür dilerim"
Nefes nefese grup arkadaşlarından özür dilerken tek boş yer olan Jimin'in yanına oturmak zorunda kaldı.
Genç adama -her ne kadar özür dileyip ilaç bıraksada- hala kızgındı.
Onun tarafına bakmamaya çalışıp önündeki yarışmacı formlarını incelemeye başladı.
Jimin ise bu esnada SeulGi'nin ona özel kokusuyla mest olmakla meşguldu.
Yanağına dayandığı eliyle genç kızın yandan suratını incelerken ona olan tüm öfkesi kaybolmuştu.
Her ne kadar ona kızgın olmak istesede başaramıyordu.
"Merhaba. Ben Kwon Yuri."
Jimin kulaklarına dolan sesle bakışlarını zorla genç kızdan çekerken, SeulGi'de rahat bir nefes alarak kağıtlardan kafasını kaldırdı ve ilk yarışmacıya odaklandı.
"Merhaba Yuri. Bize bugün ne göstereceksin?"
TaeMin sanki kırk yıldır bu işi yapıyormuş gibi rahatlıkla konuştu.
"Kendi hazırladığım bir dansı göstereceğim."
Yarışmacı kız özgüvenle konuştuğunda SeulGi merakla yerinde diklendi.
Jimin yanındaki genç kızın hareketlerine kıkırdayarak yarışmacıya döndü.
"Başla o zaman."
Müzik girmiş danslar başlamıştı. Yuri gayet iyi gidiyordu. 'Lisa'dan daha güzel dans ediyor' diye geçirdi aklından SeulGi. Gerçi bunu, Lisa dışında herkes düşünüyordu.
3 dakikanın sonunda derin nefes vererek dansını bitiren Yuri, derin bir nefes vererek Juri'lere baktı. Heycanı şuan başlıyordu.
Jimin elindeki kağıda yazma işini bitirip söze girdi. Juriler de dahil, herkes onu dinliyordu.
"Öncelikle güzel başladın. Dansın sonlarına doğru az şaşırmalar olsa da, toparladın ve belli etmedin. Eminim ki bunu fark edemeyen Juri bile vardır."
Doğruydu. Zelo, Kai ve Lisa fark etmemişti bile. Taemin ve SeulGi ise, aynı anda yandan bi sırıtış atmıştı. Bu işi biliyordular.
"İlk yarışmacı olduğunu da göz önünde bulundurursak, iyi iş çıkardın. Tebrikler."
Herkes Jimin'e katılıyordu. Yuri ise, selamlayarak teşekkür etti. Geçip geçmeyeceğini, yarın öğrenecekti.
~~~~
"Sıradaki!"
SungJae ağır adımlarla Jurilerin karşısına çıktı. Olayı ciddiye alamıyordu. 'Spor salonu mu? Cidden mi?!' diye geçirdi içinden. Haklıydı. Daha özenilebilirdi.
"Yook Sung Jae. Başla."
Komutla beraber müzik girmişti. Başta iyi gidiyordu ama sonlara doğru bozmuş ve bırakmıştı. 'Yapamayacağım' dedi. 'Yapamayacağım.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SeulMin // Texting ✓
Fanfic0107: Diyorum ki Bayan Park elimizde kalmadı. Bay Park var, Vereyim? 0103: Neyden bahsettiğinizi anlamıyorum? 0107: 🤦 [Başlangıç: 13.08.18] [Bitiş: 14.09.18]