Notes!! [bacalah kalau boleh. author mohon.]

731 33 3
                                    

Okey. Author rasa fanfic ni taklah okay sangat. Simple je. Just buat untuk try bakat. Cewahhh. Okk..kalau readers tak suka, its okay. Author pun tak target sampai 100 or 1k readers pun. Author target 10 readers ja. Hehehehheh. Fanfic ni sumpah author tak tiru fanfic lain. kalau hampa jumpa tu maybe kebetulan. Depa pun mungkin tak tiru kita kan. Pikir yang baik ii.. fanfic ni adelah scene kiss ii. But not at all. Kalau takdak bosan la dak? Hampa jagn pikir kiss..kiss mulut ja. Pipi ada, tangan ada, dahi ada, leher ada.. eh, leher takdak. Hehehhe.

×fanfic ni mungkin sikit bab. 1 sampai 25+ mungkin maybe under. Banyak la tu. Jangn ingat sikit tak best okay? Hahahahhaah. Tadaklah. Tak paksa wattpaders baca pong. Kalau hingin baca lah yang seterusnya lepas ni..hehehheh. kk. Chow.

Moga happy reading or tak reading pun takpalah. Starter mungkin hambar sikit tapi mid tu best da ><. Ending author akan buat sad. Nak happy? Another fanfic. Lagipun author tak pandai buat happy ending. Tak tahulah bakpeㅠㅠ. Biasanya orang lagi pandai buat happy kan? Tapi author ni kebawah~. Klah. Ni chow betul.. hehehhehehe.

Byebye

Love,
Author bini yoongi scandal jimin girlfriend jhope.♥

[LIFE LOVE | JIMIN]  -malay ff-Where stories live. Discover now