5

342 22 2
                                    

◆Jimin pov

Tok tok tok!!

Aku ketuk pintu tandas hyun. Aduh..aku salah marah dia tadi. Matilah kalau hyun ngadu kat papa or mama. Melepas segala aku nanti..

"Wait ya..kejap" hyun jawab..suara dia serak ii basah..lepas nangis lah tuh. Maybe dia ingat aku pengguna tandas seterusnya kut..

"Ni aku. Keluarlah..sorry pasal tadi. Keluarlah hyun" aku cuba pujuk dia. air tak berbunyi. Sendu tak berbunyi..suara tak berbunyi..apa jadi?

"Awak nak apa?..pergilah.ni toilet perempuan..tak malu ke orang tengok dok ketuk pintu toilet ni..pergila.." hyun halau aku. Okay..aku pergi. Tepi toilet.kau tunggu..

Hyun keluar dengan baju pengantin yg basah siket..dia jalan hati ii ke arh kolam tadi..

"Hyun." Aku tegur dia. terkejut dia..

"Apa masalh awak" Dia marah aku..arh gi mampos..pikir aku takut?

selamba aku lepas tengok dia. nak marah jimin.

"Aku nak mintak maaf..jgn la bagitahu mama pasal tadi..sorry eh?" Aku cuba berbaik dengan dia..mana tahu dapat forgive aku ke..

"Ermm.." baiknya pompuan ni..gituje dah maafkan aku..bertuah kau jimin dapat dia.

Actually tak pun. Kau lagi bertuah dapat chagi kau.

"Dah jom..aku bawak kau gi umah aku..dan rumah kau" aku ajak dia..dia ikut aku lepas tukar baju.

[LIFE LOVE | JIMIN]  -malay ff-Where stories live. Discover now