Sabah kalktığımda kookie ile birbirimize sarılıyorduk. Aşağıya indim. İdil uyanmış kahvaltı hazırlıyordu. Dong suk , min ho ve yo syik de televizyonda oyun oynuyorlardı. İdil'in yanına gittim. Sonra havuza bakınca aklıma bir şey geldi.
-kahvaltıyı hazırlayalım. Bir planım var.
-nedir ?
Planımı anlattım.
-yaaa kızım çok kötüsün ya çocuk kalpten giderse
-bişey olmaz merak etme.
Sonra kahvaltıyı hazırlayıp sesizce odama çıktım. Bikinileri giyip kimseye fark ettirmeden aşağıya indim.
İdil mutfaktan tamam işareti yapınca sesizce havuza girdim. Havuzda yüz üstü yatıp hiç hareket etmeden duracaktım. İdil koşarak kook'un odasına gitti.
-jungkook uyan sunny yok
-NE !
diyerek fırlamış yataktan. Direk gelip havuza bakmış. Beni öyle görünce direk havuza atladı. Bu sırada herkez havuz kenarına toplanmıştı. Jungkook direk beni havuzdan çıkardı.
-sunny sunny aç gözlerini sunny prensesim lütfen bak bir daha hiçbir kızla ilgilenmeyeceğim.
-söz mü ?
-söz !
Deyip bana baktı. Uyanık olduğumu yeni anladı.
-ya sunny bu nasıl şaka ya!!!
-tamam kook sakin ol .
-nasıl sakin olayım ya böyle şaka mı olur ? Gerçekten çok korktum.
Boynuna sarıldım.
-bak burdayım korkmana gerek yok. Ama söz verdin artık.
Herkez içeri geçip kahvaltısını yaptı. Sonra biz kook ile odaya çıktık.
-kook ben giriyorum banyoya sonra da sen girersin.
Bana yaklaştı.
-beraber girelim
-y... yaa kook !
-intikamımı almış olurum hem ne dersin ?
-yaa git !
onu itip banyoya girdim. Aklı sıra benden intikam almaya çalışıyordu. Banyodan çıkıp üzerime havlu sardım. Sonra kook girdi banyoya. Bende üzerimi giyindim
O da banyodan çıkıp üzerini giyince aşağıya indik. Kahvaltımızı yaptık . Sonra hepimiz havuz başına şezlonglara oturduk. Lora mayosunu giyip geldi.
-sunny benim bir fotoğrafımı çeker misin?
-tabiki
Geçip poz verdi . Bende onu çektim. Ve birkaç düzenlemeyle fotoğrafı sanki denize gitmişiz gibi editledim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BTS YURDUNDA BİR KIZ~
FanfictionYeni üyemiz olucağını biliyordum. Ama bu kız o olamazdı değil mi? Aylar sonra belki tekrar...