-neden bana iyi davranıyorsun ?
-güzelsin ve artık bizde kaldığına göre arkadaş olabiliriz diye düşünüyorum.
Bişey demeden odasından çıktım. Se jeong beni görünce yanıma geldi.
-eline noldu?
-abin sağ olsun. Neyse ben yine okula gelmeyeceğim. Giyinip dışarı çıkacağım.
-ama yemek ?
- dışarıda yerim.
Üstümü giyip dışarı çıktım.
Öylece yürüyordum. Nereye gittiğime dair bir fikrim yoktu. Biraz daha yürüdüm. Sonra birine çarpıp durdum.
-Ah üzgünüm.
-önemli değil küçük hanım.
Direk kafamı kaldırdım.
Çok tatlı bir çocuktu.
-sen iyi misin ?
-evet.
-benim adım chenyeol seninki ne?
-sunny.
-nereye gidiyorsun sunny ?
-bilmiyorum ?
Elimi tuttu.
-o zaman benimle geliyorsun.
Ben bişey demeden bir taksiye bindik.
-nereye gidiyoruz ?
-gözlerin helak olmuş bu yüzden eğlenmeye gidiyoruz.
Peki dedim. İlk önce sahile gittik. İki dondurma aldı. Biz onları yedik. Sonra deniz kenarına gittik.
-hadi ayakkabılarını çıkar de denizde yürüyelim.
Dediğini yaptım. O sürekli gülüyordu. Beni belimden tutup yukarı kaldırdı.
-eğer gülmezsen seni denize atarım.
-bu bir tehdit mi?
-bir nevi.
Sonra beni dizlerime kadar denize soktu. Boynuna sarılıp tamam güleceğim dedim. Beni geri kaldırdı. Yapmacık sırıttım.
-bu olmadı deyip beni denize soktu. Sonra üstüme su sıçrattı. Yaa dedim. Gülerek bende ona sıçrattım.
-küçük cadı güldü.
yeniden güldüm. Sonra ona daha çok su sıçratıp kaçtım. O da beni kovaladı. Sanki onu daha önceden tanıyormuşum gibiydi. Neye mutlu olacağımı çok iyi biliyordu. Sonra durdum.
-ya yapma üstüm sırılsıklam oldu. Böyle eve gidemem.
-hadi o zaman giy ayakkabılarını mağazaya gidip birşeyler alalım. Mağazaya girdik. İlk chenyeol a birşeyler aldık sonra bana bir şeyler seçtik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BTS YURDUNDA BİR KIZ~
FanfictionYeni üyemiz olucağını biliyordum. Ama bu kız o olamazdı değil mi? Aylar sonra belki tekrar...