2.1

408 22 0
                                    

Ama odama girmeden gelen kıkırdama sesleri bana engel olmuştu. Yavaşça kapıyı aralayıp baktığımda tae uyandırmak yerine jin hyungun yanına yatmıştı. Ellerimi belime koyup tatlı bir şekilde kaşlarımı çattım.

-yah ! Teahyungiee sana uyandir demişim. Sen gelmiş jin hyungla yatıyorsun !

Jin - tamam sunny taehyungiee üzerimden kalkarsa geliyoruz.

Onlara gülerken yanağıma konan öpücükle jungkook a döndüm.
Jin hyung ve taetae de burda ve gelmiş ne yapıyor !

Ellerimle kızaran yanaklarımı tuttum.

Jn - aigoo kızardın mı sen ?

-yaa hyung !

Tabi kim o kırmızı yanaklarla yanlarından kaçmazdı ki ?

Bende doğal olarak topukladım.

Odamın kapısını kitleyip üzerimi değiştirdim.

Odamın kapısını kitleyip üzerimi değiştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kahvaltıda da hiç konuşmamıştım. Utangaç olmanın dezavantajlarından bahsetmişmiydim size ? İşte tam da bu :/

Saçlarıma fön çekip makyaj yaptıktan sonra zaten şirketin yolunu tutmuştuk...

Aklımda değişik düşünceler vardı ve bu odaklanmamı engelliyordu. Bu yüzden de şirkete giremeden yere düşmüştüm.

Umarım kimse görmemiştir rezil oldum derken jungkook un bana uzattığı elini tutup ayağa kalktım. "İyi misin ?" Vs. Sorularını atlayıp hızla şirkete girdim.

" Sunny ne yapıyorsun sen? Zaten fazlaca nefret alıyorsun aişhh !" Kendime kızıp dururken asansörün açılan kapısıyla kendimi en arkaya attım." Neden bu kadar salaksın sun ? Aptal ! Aptal ! "

İç sesimle boğuşmayı kesip bana seslenen hyunglarıma döndüm.

"Hyung iyiyim birşeyim yok "

Jh - emin misin sunny

Jm -dizindeki kırmızılık da ketçap o zaman hmm ?

Jk - niye önüne bakmıyorsun ki ?

Sg - başın mı döndü sun ?

Rm - hasta olabilrsin

Jn - tamam gitmeyin kızın üstüne

Th - ben hyunguma haber vereyim de dizine pansuman yapsınlar.

Minnet dolu bakışlarımı tae ye gönderiyorum.

Jin hyungda eli omzumda diğerlerinde biraz önde yürüyorduk.

Yılın en iyi kurtarıcısı ödülünü jin hyunga takdim edebilir miyiz ?

~BTS YURDUNDA BİR KIZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin