1.2

711 35 4
                                    

Aradan bir gün geçmişti. Jungkook'la sevgili olmamızın arasından 1 gün ne çok mutluydum ne çok üzgün.

Üyeler òğrenirse ne der?

Peki Bang PD nin?

Armyler benden nefret eder mi?

Peki chanyeol?

Acaba söylemeli miyim?

Bu arada chanyeol'un da exo ile çıkış yaptığını öğrendim ama birbirimizi daha önce tanımıyormuş gibi davranıyorduk.

Gibi bir çok soru beynimi kemirirken dansı yalnış yaptığımdan bile emin değildim. Ancak jin oppa tarafından uyarılınca anladım.

Jn - hey sunny iyi misin?

-sanırım.

Jm -sunny bildiğin gibi 4 saat sonra konserimiz var.

Tae - senin ilk konserin olduğu için heyacanlı olmanı anlıyoruz.

Suga - ama herşey mükemmel olmalı.

Rm - gitmeyin kızın üstüne

Gelip sırtımı sıvazladı namjoon hyung

Rm - sen zaten mükemmelsin.

Jk -herşey çok güzel olucak merak etme.

O sırada gerginlikten dolayı biraz neşelenelim diye çiçek başlığı takmış bir adet hobi hyung vardı. Amacına ulaştı ve bizi güldürdü.

Sonra provalara geri döndük ve aklımdaki bütün sorulardan kurtulup dansları gayet iyi yapmıştım.

Daha sonra menejerler üzerimize giymemiz gerekenleri getirdi. Üyelerin hepsi giyinmeye başladılar. Bende odama çıktım ve kıyafetime baktım.

evet gerçekten sahne kıyafetiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

evet gerçekten sahne kıyafetiydi. Ama ne kadar rahat olduğu tartışılır. Sonra makyajlarımız yapıldı ve ardından saçlar

Herkesin saçlarıyla özenle ilgileniyorlardı. Bende sandalyeye oturdum. Bana gerçekten sıcak davranıyorlardı ve saçımla ilgileniyorlardı.

Herşey hazır olduğunda menajerler gelip yeniden kontrol ettiler.
Herşeyden emin olduklarında konser alanına gittik. Hafifçe baktığımda bile armyler beni heyecanlandırıyordu.

Sonra yükselen platformlarla sahneye çıktık. Sonrası mükemmeldi zaten.

Birkaç saat sonra iyice yorulmuştuk. Üyeler konser alanının farklı yerlerine dağılınca onlara baktım.

Jimin ve tae
Namjoon ve jin
Suga ve j hope

Jungkook'a baktım ve "yanına gitsem mi ?" diye düşündüm ama sonra vazgeçtim. Ve tek başıma yürümeye başladım. Biraz söyleyince armylerin bağrışlarıyla arkamı döndüm. Herkes yanıma doğru geliyordu. Sonra gelip hepsi bana sarıldı. Onların yanında mutluydum. Ve güvende. Onları çok seviyorum

~BTS YURDUNDA BİR KIZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin