Sabah telefonumun çalmasıyla uyandım. Ellerimi kookie'nin boynundan kurtarıp telefonumu aldım. Uykulu sesimle arayanı görmeden cevap verdim.
-alo.
-günaydın meleğim uyandırmadım değil mi?
-aslına bakarsan öyle oldu chanyeol.
-noldu biraz sinirli gibisin?
Chanyeol'un söyledikleriyle duraksadım. Yutkundum. Şu an da jungkook'la uyuyordum . Ama chanyeol'la sevgiliydim ve onu aldatıyor gibi hissetmiştim.
-sunny sunny cevap versene! iyi misin?
Chanyeol un seslenmelerine jungkook uyanmıştı. Ama hiç bir şey demeden öylece bizi dinliyordu.
-i...iyiyim chanyeol.
-hah. Korktum bi an.
-iyiyim merak etme.
-tamam meleğim bende işler yolunda mı diye aramıştım. Jimin'i aradığımda daha yatıyor dedi. Bende kendim uyandırmak istedim.
-tamam chanyeol kapatıyorum.
-akşama görüşürüz meleğim...
Telefonu kapattım ve jungkook a baktım. Ilk uyandığı hali her zaman tatlıydı.
-günaydın kookie.
Gülümsememle şaşırdı ama o da gülümsedi. Sonra bişey demeden belinden tutup çekti.
-biraz daha uyusak olmaz mı?
-olmaz uykucu tavşan hadi kalk
Ellerini belimden çekmeye çalıştım ama olmadı. (Herkül mübarek)
-bak kookie eğer kalmazsan hemen üyeleri çağırırım onlar kaldırır.
Hemen kalktı.
-sen odana git bende giyineyim aşağıya inelim.
-olmaz!
-neden?
-ben burda durayim. Sen giyin öyle aşağıya inelim.
-jungkook saçmalama. Hadi.
-o zaman beni öp öyle gideyim.
-jungkook abartıyorsun. Bizim aramızda eski ilişkimiz yok !
bunu anla!Dediğim şeyle yüzü düştü . Ben ona öylece bakarken odadan çıkıp gitti. Ben de yüzsüz yüzsüz dolabımın önünde durdum ve kıyafet bakındım.
Sonra da aşağıya indim. Mutfağa yöneldim.
-günaydın bizim yeni güzel üyemiz.
-günaydın jin oppa.
-hyung da diyebilirsin sunny.
-a.. tamam. Ben ne yapayim.
-hadi bu günlük bendensin. Her şeyi ben hazırladım. Ama gidip diğerlerini uyandırabilirsin;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BTS YURDUNDA BİR KIZ~
FanfictionYeni üyemiz olucağını biliyordum. Ama bu kız o olamazdı değil mi? Aylar sonra belki tekrar...