Medyada sunny
Gözlerimi açtığımda jungkook yoktu. Nerde diye bakmaya gidecekken kolumdaki serumu farkettim. O sırada jungkook'un sesini duydum ve gözlerimi kapayıp onu dinledim. Telefonda konuşuyordu.
-umrumda değil ne yapılacaksa yapılsın hemen
-...
-ne demek ilaç kore de üretilmiyo? Gidin alın o zaman!
-...
-beni ilgilendirmez!
-...
-aması filan yok kore'nin en iyi grubuyla çıkış yapıyo ama bir ilaça mı bağlı?!
-...
-dediğim gibi en kısa zamanda istiyorum.Sonra telefonu kapatıp yanıma tekrar uzandı ve alnıma buse kondurdu.
-iyi olacaksın birtanem söz veriyorum
Gözlerimi yavaşça açtım. Kimle konuştuğunu sorup ortamı bozmak istemiyorum.
-uyanmışsın !
-hmm
-sen uyurken yemek geldi ama seni uyandırmak istemedim. Melek gibi uyuyordun.
Gülümsedim.
Yemek tepsisini getirip önüme koydu. Kaşıkla ağzıma yemek götürürken yavaşça ittim.-kook sen yemek yedin mi?
-önemli değil sunny yemelisin
-yah ! Bana cevap ver.
-y...yedim.
-kandırıyorsun. ! Jungkook yememişsin!
-ben sonra yerim sen ye de !
-yaa! Olmaz ! Sen gidip yemek al birlikte yiyelim. Hem ben hastane yemeklerini sevmiyorum.
-tamam hemen gidip alıp geliyorum.
Jungkook odadan çıktı. Birkaç dakika sonra odaya se jeong girdi.
Endişeliydi ama belli etmemek için gülümsedi.-nasılsın sunny ?
-iyiyim merak etme
[Sarıldık.]
-çok korktum ve fan buluşmasını iptal ettirip geldim.
-yüzündeki kalpten belli
[Güldük.]
-jungkook üyeleri gönderdi. Ama angel gitmek istemedi. Aşağıda oturuyor.
-angel'la tanıştınız mı?
-evet iyi kız.
[Güldüm.]
-Angel'dan mı bahsediyorsun?
-evet. O da korkmuştu senin için. Ve arkadaş edinmekte iyi olmadığını da söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BTS YURDUNDA BİR KIZ~
FanfictionYeni üyemiz olucağını biliyordum. Ama bu kız o olamazdı değil mi? Aylar sonra belki tekrar...