Sözümü kesen şey onun dudaklarıydı.
Onu itmeye çalıştım ama olmadı. Sonra benden ayrıldı.
-başkasının elini tutmana , başkasıyla dans etmene , başkasını öpmene... hiç birini tahamülüm yok anladın mı beni!
Bağırması gözümden iki damla düşmesine sebep olmuştu.
-sunny ... Ben üzgünüm bağırmak istemedim.
Bana sarıldığı an onu ittim.
-dokunma bana jungkook!
Koşarak ön tarafa doğru gittim. Bu sırada yanıma gelen chanyeol'u farkettim.
-chanyeol eve gitmek istiyorum.
-tamam seni bırakayim.
Arabaya bindik. Kemerimi taktım. O da arabaya bindi. Ağlıyordum. Bir şey demeden arabayı sürmeye başladı. Karanlık uzun yolda sanki sadece biz vardık.
.......Sanki bitecekmiş gibi acılar akmaya devam etti yaşlar. Bekli bir gün tesadüfen yine buluşsada ağlayan kalpler. Akmaya yine devam etti. Bir sel gibi göz yaşlarım......
Radyoda çalan şarkı daha çok ağlamama neden oluyordu. Chanyeol birden frene bastı.
-sunny yapma lütfen. Üzgünüm. Seni ağlatacak bu lanet eve getirdiğim için üzgünüm..
-chanyeol...
-sunny. Bak çok denedim ama olmadı. Tamam mı beni affet. Kalbime söz geçiremedim. O başkasını seviyo diyemedim ona!
O da ağlıyordu.
-chanyeol sakin ol . Bak burdayım bir şeyim yok.
-sunny yapma. Bana iyi davranma.
Delirmek üzere olan chanyeol'a sarıldım.
-asıl ben özür dilerim chanyeol. Yanımda olanı göremediğim için. Çok özür dilerim. Affet beni lütfen.
Yine arabayı sürmeye başladı. Eve gidene kadar hiç bir şey konuşmadık. Evin önüne geldiğimizde ikimizde aynı anda konuşmaya başladık
-sunny -chanyeol
İkimizde birbirimize bakarken aynı şeyi şöyledik.
-affedebilecek misin beni?
Gözümdeki yaşlarla gülümsedim. O da gülümsedi.
-yarın görüşürüz o zaman chanyeolshii
-görüşürüz.
Arabadan inip ona el salladım. Ben eve girene kadar bekledi. Sonra da gitti. Eve sessizce girdim. Se jeong ve don wok uyuyordu. Mutfağa geçip bir şeyler hazırladım. Yemeğimi yiyip odama çıktım. Başımı yastığa koyduğumda bile şarkının sözleri geliyordu aklıma
.....yağmur sel oldu sanki göz yaşlarınla. Selin içinde bir melek çıka geldi. Kalbimin tam ortasına. Üşütücek olan güzel meleğe kazak yaptım gülümsemesiyle. Kalbimin ortasındaki meleğe; böyle havalarda bana gelme. Isındı kalbim, gülümsemesiyle açan güneşe.....
★☆Bu bölümü kısa kestim. 》
★☆Diğer bölümde esas hikayeme geleceğim》
★☆Şarkı sözleri tamamen ban ait. Alıntı değil》
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BTS YURDUNDA BİR KIZ~
FanfictionYeni üyemiz olucağını biliyordum. Ama bu kız o olamazdı değil mi? Aylar sonra belki tekrar...