"Πώς μπορείς και τυφλώνεις τον ίδιο σου τον εαυτό... άνοιξε τα μάτια σου τώρα! Μετά θα είναι αργά..."
"Έλα ρε Μυρτώ! Μην κάνεις σαν μωρό παιδί δηλαδή ,άφησε με να πάρω τη βαλίτσα... το βρίσκεις λογικό να μας κοιτάει ο κόσμος?" Η μάχη ανάμεσα τους μαινόταν ενώ όλοι τους κοιτούσαν. Ο James επέμενε αφού εκείνος είχε μόνο ένα μικρό σακίδιο να πάρει την βαλίτσα της ενώ εκείνη πεισματικά αρνιόταν.
"Αφού μπορώ και μόνη μου !"παραπονέθηκε ξανά.
"Λοιπόν για να τελειώνουμε! Εγώ σε συνόδευω εγώ θα πάρω τη βαλίτσα... "της χαμογέλασε γλυκά. Η Μυρτώ αποφάσισε πως δεν υπάρχει λόγος να τσακώνεται μαζί του για μια βαλίτσα και τον άφησε να την κουβαλήσει.
Έξω ο καιρός ήταν αρκετά ζεστός αυτή την εποχή κι εκείνη έπιασε τα μαλλιά της μία ψηλή κοτσίδα,έβγαλε την δεύτερη μπλούζα που φορούσε ενώ εκείνος παρατηρούσε κάθε της κίνηση.
"Με τρως στη μούρη τόσες ώρες, τι σε έπιασε και με κοιτάζεις έτσι?" Τον ρώτησε κι εκείνος χαμήλωσε λιγάκι το βλέμμα.
"Τίποτα... λοιπόν πάμε για εκείνο το καφεδάκι? Είσαι έτοιμη?"της είπε και βγήκαν μαζί έξω.
"Τελικά η απόφαση να έρθω εδώ ήταν η πιο σωστή..." ψελισε καθώς κοιτούσε το μέρος γύρω της .
"Από δω .."έγνεψε εκείνος πηγαίνοντας προς το parking του αεροδρομίου.
"Με τα πόδια θα πάμε?" Τον ρώτησε και γέλασε... Όπως ήταν φυσικό η Μυρτώ δεν είχε ιδέα με ποιον μιλούσε τόση ώρα... Ο James έκλεισε μια αρκετά σημαντική συμφωνία στο Λονδίνο...Ο μόνος λόγος που προτίμησε να πάει με ένα απλό αεροπλάνο σαν ρνας συνηθισμένος επιβάτης ήταν γιατί πολύ απλά δεν του άρεσε η χλιδή της οικογένειας του. Ναι μεν είχε μάθει να ζει με αυτή αλλά σαν άνθρωπος ήταν τρομερά απλός.
"Έχω το αμάξι μου εδώ..." είπε χαμηλόφωνα ξαφνιαζοντας την ..
"Μάλιστα... " σταμάτησε και τον κοίταξε. Το να μπει σε ένα αμάξι με έναν άγνωστο στην ουσία που απλά την άκουγε ήταν τρομακτικό όμως κάτι επάνω του της έβγαζε ηρεμία και ασφάλεια...
Τον ακολούθησε χωρίς να φέρει κάποια αντίρρηση μέχρι βέβαια να δει το αυτοκίνητο του ... Η έκπληξη της βλέποντας μια πανάκριβη maserati ήταν αρκετά μεγάλη αλλά προτιμησε να αφησει ασχολιαστο το γεγονος πώς εκείνος οδηγούσε ένα τόσο ακριβό αυτοκίνητο.
YOU ARE READING
Dark Secrets : The game of lust (1)
Teen FictionΛαγνεία.... κατάσταση στην οποία ο άνθρωπος δεν ελέγχει τις σεξουαλικές του επιθυμίες.... Η Μυρτώ, ο Στέφανος , ο Μάνος η Δανάη και ο Χρήστος μπλέκονται στα δίχτυα της Πώς να γλιτώσεις από τον πόθο όταν παίζει μαζί σου? Πώς να γλιτώσεις από την επ...