έρχομαι

2.1K 232 13
                                    

"Πολλοί λένε πως σαλπάρουν με βάρκα την ελπίδα... Εγώ πάλι λέω πως σαλπάρω με τρύπια βάρκα , σκισμένα πανιά , μια θάλασσα φουρτουνιασμενη και απλά ελπίζω να επιζησω..."

Η Μυρτώ άνοιξε τα μάτια της και το πρώτο πράγμα που κοίταξε ήταν ένα γκρι ύφασμα... ανοιγοκλείσε τα βλέφαρα της και κοίταξε ξανά...

Σε λίγο κατάλαβε πως πλέον βρισκόταν ξαπλωμένη στα πόδια του. Εκείνος είχε περασμένο το χέρι του στην μέση της και κοιμόταν.
Ένιωθε τόσο περίεργα στο κράτημα του καθώς λιγα εικοσιτετράωρα πριν τα χέρια που την αγκάλιαζαν ήταν άλλα... Τώρα όμως εκείνα αποτελούσαν παρελθόν για την ίδια.

Σηκώθηκε σιγάνα για να μην τον ξυπνήσει αλλά αυτό ήταν αδύνατο.

"Μμμμμμ" ψελισε εκείνος κάνοντας την να γελάσει.

Έκατσε ξανά στη θέση της και τον χαζέψε για λίγο. Κουνήθηκε ελαφρά πεταριζοντας τα βλέφαρα του δημιουργώντας την αίσθηση πως ήταν ένα μικρό μωρό. Ξαναγελασε και αυτή τη φορά εκείνος άνοιξε τα μάτια. Τέντωσε ψηλά τα χέρια του , γύρισε προς το μέρος της χαμογελαστός και χασμουριθηκε ...

"Μάλλον κάποιος είχε περισσότερη ανάγκη από ύπνο.." του είπε πειραζοντας τον . Η εικόνα του ηταν απολαυστική,οποιαδήποτε γυναίκα θα είχε ήδη λιώσει μόνο που η Μυρτώ δεν ήταν σαν τις άλλες. Δεν μπορούσε να μην γίνει αντιληπτό πως ήταν πανέμορφος ενώ σε άλλη χρονική περίοδο της ζωής της σίγουρα θα της τραβούσε την προσοχή όμως τώρα... Τώρα ήταν όλα αλλιώς...

"Έφαγες τίποτα?" Την ρώτησε κιβεκεινη κούνησε αρνητικά το κεφάλι της.

"Από ότι βλέπω" είπε και γύρισε κοιτώντας διακριτικά γύρω του "το φαγητό σερβιριστηκε αλλά μάλλον δεν μας ξύπνησαν... τι λες να κάνω νόημα να μας φέρουν λίγο και να συνεχίσουμε?" Είπε και έσβησε το χαμόγελο της .

"Μυρτώ... αν δεν θέλεις να συνεχίσεις δεν σε πιέζω..."

"Θέλω..απλά να τα επόμενα κομμάτια της ζωής μου δεν είναι και τα πιο φωτεινά ξέρεις... "αποκρίθηκε

"Αυτό δεν με απασχολεί... άνθρωποι ειμαστε,κάνεις δεν έχει φωτεινές πτυχές σε αυτή τη ζωή..."δίνοντας της με αυτό το τρόπο το σήμα εκείνη αντέδρασε θετικά .

"Ωραία λοιπόν,αφού συνεχίζεις να επιμένεις ας φαμε και θα σου πω την συνέχεια..." με ένα νεύμα του μια άλλη αυτή τη φορά αεροσυνοδός πλησίασε και αφού της είπε να τους σερβίρει γύρισε ξανά στο πλάι κοιτώντας την .

Dark Secrets : The game of lust (1)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora