"Κάνεις όνειρα... χτίζεις ελπίδες και φτάνει μια στιγμή για να γκρεμίσει τα πάντα... το ιδανικό μεταμορφώνεται σε πόνο... οι πληγές είναι μεγάλες και θέλεις απλα να πεθάνεις..."
6 μήνες αργότερα...
Η ζωή της κάθε άλλο παρά παραμύθι θα μπορούσε να θυμίζει... Μετά το Λονδίνο και αφού πληροφορήθηκε την κατάσταση της μητέρας της από την θεία της κατέρρευσε... με το πέρασμα του χρόνου κατάφερε να ξαναρχίσει την σχέση της μαζί της αλλά δεν μίλησε ποτέ με κανένα. Δεν ρωτούσε τίποτα ούτε για το Στέφανο ούτε για τον Μάνο ενώ κάθε φορά που η μητέρα η ή θεία της ανέφεραν κάτι έκλεινε το τηλέφωνο.
Δεχτηκε την πρόταση του Τζέιμς αλλα αποδείχτηκε καταστροφικό για εκείνη. Ρημαγμένη και τσακισμένη κοιτούσε πλεον τον εαυτό της στον καθρέφτη. Η μεγάλη μελάνια στην κοιλιά κρυβόταν αρκετά καλά πίσω από το ολολευκο φόρεμα της ...
Ο Τζέιμς έμοιαζε ιδανικός... Ο τέλειος άντρας για εκείνη. Βέβαια στην αρχή όλα ήταν όμορφα, όλα ήταν ρόδινα... Μέχρι που ένα οικονομικό συμβάν στην εταιρεία του τον διέλυσε και μαζί με εκείνον και την ίδια. Είχαν μετακομίσει σε ένα μεγάλο σπίτι στο Λος Άντζελες . Ήθελαν να φτιάξουν μια όμορφη οικογένεια, ο Τζέιμς γνώριζε φυσικά πως η Μυρτώ όσα χρόνια και να περνούσαν δεν θα έπαυε ποτέ να αγαπάει το Μάνο αλλά με τον καιρό είχε συμβιβαστεί με την ιδέα αφού ήταν τρελός για εκείνη.
Από την άλλη η Μυρτώ ήταν διστακτική εξ αρχής. Πάλεψε με τον εαυτό της και είχε αποφασίσει να του δώσει μια ευκαιρία. Ήταν πολύ καλός κι εκείνη δεν είχε σκοπό να επιστρέψει ποτέ στην Ελλάδα. Είχε την Άντζελα φυσικά στην Αμερική η οποία όμως πλέον την πίεζε μετά τα τελευταία γεγονότα να χωρίσει .
Ολη η αγάπη και όλες οι ελπίδες έγιναν στάχτη , ολα έγιναν παρελθόν όταν εκείνος δέχθηκε το ύπουλο χτύπημα του συνεργάτη του.
Πούλησε τα σχέδια της κατασκευής του πιο πολυσυζητημένου κτηρίου στους ανταγωνιστές με αποτέλεσμα να πατωσει. Ο Τζέιμς άρχισε το ποτό... άλλαξε...
Η ζήλια του προς εκείνη τον ώθησε να την χτυπήσει πρώτη φορά λίγους μήνες πριν. Είχε γυρισει μεθυσμένος σπίτι και βρωμούσε γυναικείο άρωμα. Εκείνη άρχισε να τον ρωτάει για την κατάσταση του κι εκείνος φρικάρε. Την χαστουκισε ... Η υπόσχεση πως δεν θα επαναληφθεί δεν κράτησε πάνω από μια εβδομάδα...
ESTÁS LEYENDO
Dark Secrets : The game of lust (1)
Novela JuvenilΛαγνεία.... κατάσταση στην οποία ο άνθρωπος δεν ελέγχει τις σεξουαλικές του επιθυμίες.... Η Μυρτώ, ο Στέφανος , ο Μάνος η Δανάη και ο Χρήστος μπλέκονται στα δίχτυα της Πώς να γλιτώσεις από τον πόθο όταν παίζει μαζί σου? Πώς να γλιτώσεις από την επ...