φεύγω...

2.1K 221 13
                                    

"Πεθαίνω για σένα...Για να ζήσεις εσύ..."

Μυρτώ pov

Νιώθω πως δεν μπορώ να πάρω ανάσα... Δεν σκέφτομαι τίποτα , σκουνταω όποιον βρίσκω μπροστά μου και απλά ψάχνω αυτή τη πόρτα... Που στα κομμάτια είναι το μπάνιο επιτέλους;

Δεν είναι δυνατόν... Δεν γίνεται να είναι εδώ, αυτό το βλέμμα... νιώθω πως θέλω να πεθάνω. Συγνωμη μικρή ζωή που μεγαλώνεις εκεί μέσα αλλά ο πόνος είναι αβάσταχτος... Η θυσία που πρέπει να κάνω για σένα μεγάλη και δεν αντέχω...

Την βρήκα! Μπαίνω μέσα και ευτυχώς δεν υπάρχει κανείς... με γνώρισε;ελπίζω πως όχι... Όχι για το δικό του καλό...

Νιώθω τα δάκρυα να πέφτουν και δεν μπορώ να κάνω τίποτα για να σταματήσω... απλά πνίγομαι...

Αρπάζω το κολιέ και το τραβάω από το λαιμό μου ... τίποτα... Ακόμα δεν μπορώ να αναπνεύσω... Γιατί θεούλη μου , γιατί τώρα; Πάρε με ... πάρε με πριν σκοτώσω μόνη μου τον εαυτό μου και πάρω το κρίμα αυτής της ψυχής στο λαιμό μου ...

Ανοίγω τη βρύση και Ρίχνω λίγο νερό στο πρόσωπο μου.. Πρέπει να συνέλθω... Πρέπει να βρω το κουράγιο να επιστρέψω αλλά πως να το κάνω; Βήματα... ακούγονται έντονα βήματα... Πρέπει να κρυφτώ... αν έρθει ο Τζέιμς και με βρει σε αυτή τη κατάσταση θα φάω κι άλλο ξύλο... Δεν μπορω να το επιτρέψω αυτό όσο κουβαλάω κι αυτό το μωρό εκεί μέσα...

Ανοίγω μια από τις πόρτες πίσω μου και μπαίνω. Ακούω θόρυβο. Κάποιος μπήκε...

"Ξέρω ότι είσαι εδώ! Βγες έξω πριν αρχίσω να σπάω όλες τις πόρτες μια μια !!!"φοβάμαι... φοβάμαι πολύ... χάθηκα αν με βρει ... το ήξερα γαμωτο πως θα ερχόταν... Πώς να γλιτώσω από αυτό το διάολο...

"Με συγχωρείται κύριε ,αν δεν απατώμαι εδώ είναι οι γυναικείες. Εκτός αυτού ο άντρας μου σας περιμένει έξω. !" Η γυναικεία φωνή που μόλις μίλησε με έσωσε. Σίγουρα είναι εκείνη η γυναίκα.

"Βγες έξω καλή μου ... έφυγε. " ανοίγω την πόρτα και την βλέπω. Κατάλαβε... Πώς το κατάλαβε ότι κρύβομουν;

"Ευχαριστώ..." λέω και χαμογελάει.

"Δεν ξέρω γιατί κρύφτηκες από τον άντρα σου αλλά το μόνο που ξέρω σίγουρα και αναγνωρίζω είναι η κακοποίηση κοπέλα μου ... Δεν ξέρω γιατί μένεις... Ίσως βέβαια να έχεις τους λόγους σου όπως εγώ... Γιατί έφυγες όμως έτσι; Κάτι σε τάραξε όταν ήρθαμε και το είδα... Είναι εκείνος έτσι;τον γνωρίζεις;" με ρωτάει...

Dark Secrets : The game of lust (1)Where stories live. Discover now