Part 9 - Az esküvő

22 4 0
                                    

By:Anna

-Tátátátááá, Tátátátááá, Tátátátááá, Tátátátáááááá!

Épp Alaröffék esküvőjén vagyunk. Alaröff hogy fekete frakkban feszített az oltár mellett, Dzsó pedig egy szép fehér nagy estében tündökölt válaesztottja mellett.

-Dzsó, elfogadod-e férjedül e úriembert ,Alaröfföt?

-Igen.

-Alaröff, elfogadod-e feleségedüm e gyönyörű nőt, Dzsót?

-Igen

-Akkor ettől a perctől kezdve férj és feleség vagyto...

De már nem tudta befejezni, mert az ajtó nagy robbanással berobbant. A nagy füstben egy hatalmas alak rajzolódott ki kopasz fejjel és hogy olyan lila pólóban, melyen a saját fényképe szerepelt,,Levi karnagy a kegjobb" felirattal.

A teremben nagy pánik támadt, mindenki-kivéve höseinket- a vészkijárat felé kezdett rohanni, ám az óriás a lézerpisztolyával rájuk lőtt és már nem volt más belőlük, csak egy jó nagy kupac hamu. Saci, Anna Damon nyuszi és Alaröff szembeszálltak a szörnnyel, míg Dzsó bebújt az oltár alá.

Sára bepróbálkozott egy szupererős, pörgő halálrúgással, de az óriás meg sem érezte. Damon nyuszi megpróbálta kitépni a szívét, de a gonosz lény őt is porrá változtatta.

-Neeeee!- Kiáltott fel Anna és Saci, majd együtt rontottak neki Levinek, de mire elárhették volna, már mindketten 1-1 kupac hamu voltak.

Ez után a szörny az oltár alatt kuporgó Dzsó felé vette az irányt. Ekkor kezdett (a harc közben eszméletét vesztő) Alaröff ébredezni, majd rögtön el is kezdett rohanni az Karnagy felé, de már késő volt.

-Muhahahahahaaaa! Pokollá tettem az életedet Alaröff!

_EZT MÉG NAGYON MEGBÁNOD!-ordította alaröff, majd nagy rángatózások közepette átalakult egy vérdisznóvá. A dühös vérmalac megrohamozta Levit és János vitéz példáját követve beugrott az óriás szájába és onnan valahogy eljutott a szívéhez (ne kérdezzétek, hogy hogyan), majd elkezdte azt megenni.

Mikor végzett, kimászott a halott lény szájából, visszaváltozott rendes, majd hétköznapi malaccá. Akkor tudatosult benne, hogy elveszítette az összes ivócimboráját és még a feleségét, jah bocsánat még nem volt a felesége, szóval elveszítette a barátnőjét is.

Szomorúsága nem tartott sokáig, mivel rájött, hogy Saci csinált egy csomó varázsrumot, és annak segítségével feléleszthet mindenki. Így hát hozott egy hordó varázsrumot, majd egy locsolócső segítségével elkezdte körbelocsolni a templomot, amiben pár perc múlva már ott is volt a teljes násznép Sacival, Annával, Damonnel és Dzsóval együtt.

Alaröff rögtön magához ölelte Dzsót és legszívesebben sose engedte volna el. Az idill pillanatot Dzsó rontotta el:

-El kell mondanom valamit- mondta, mire a többiek is odajöttek és feszülten várták, hogy mit mond a másmacska.

-Amikor meg voltam halva, találkoztam egy örek kis kínai emberkével, aki pöszén beszélt, aki azt mondta, hogy mindenki cask 3-szor halhat meg, tehát mindenkit maximum kétszer lehet visszahozni.

-Igen én is találkoztam ezzel a fószerrel, tehát, ha mi Dzsóval meghalunk, örökre azok is maradunk- mondta Saci, mire a teremre néma csend telepedett.

Legend of AlaröffWhere stories live. Discover now