By: Anna
Egyik nap Alaröff a felújított kocsmában üldögélt Damon nyuszival jó kis whiskyt iszogatva, mikor az ajtón belépett egy........CICCCAAAAA.
Szép lila szoknya és fehér mintás blúz volt rajta. Alaröff első pillantásra beleszeretett.
Távolról nézte, ahogy a lány kér egy italt és elkezd egyedül iszogatni. Gondolta itt az alkalom, hogy megismerje, így oda is ment hozzá.
Kiderült, hogy Dzsónak hívják és hogy ő egy másmacska (a másmacskák ilyen fekete, halhatatlan macskák, csak a tűz és az obszidián tudja őket megölni ja és jeget tudnak fújni).
De egyszerre csak beállított a kocsmába egy tűzokádó pingvin, és mire bármit reagálhattak volna Dzsó már csak egy kupac hamu volt.
Alaröff utána futott, de a pingvin csak úgy felszívódott, da a disznó nem mondott le bosszújáról, elhatározta, hogy megöli az összes tűzokádó pingvint a vezetőjükkel együtt.
Damon nyuszival el is indultak felkeresni a másmacskák királynőjét, Annát, akit mev is találták Elsa jégpalotájában és meggyőzték(ami nem volt túl nehéz, ugyanis kiderült, hogy a királynő már sok éve küzd Sárával a pingvinek vezetőjével), hogy induljanak a tűzokádó pingvinek ellen.
Indulás előtt már csak egy dolog volt hátra: kellett szerezniük egy térképet.
Segíts nekik szerezni egyet és kiáltsd azt, hogy „térkép"! Térkép! TÉRKÉP!! TÉRKÉÉÉÉP!!!!!!
-Én a térkép vagyok, én a térkép vagyok, én a térkép vagyok, ÉN A TÉRKÉÉP!!- énekelte táncolva a térkép.
Megtudták tőle, hogy előszőr át kell menniük a csillámpónik mezején, majd át kell kelniük a Szivárványtavon, majd meg kell mászniuk az Olymposzt, melynek tetején Sára (máspingvinek vezetője) aktuális tartózkodási helye van.
A csillámpóni réthez érve Damon nyuszi totál bepöccent és elkezdett unikornisokat kergetni és szivárványt hányni.
Nagy nehezen elráncigálták onnan, majd a Szivárványtóhoz értek. Itt Anna más feketemacskái egymásba kapaszkodva hidat építettek, így át tudtak, ebben csak annyi volt a bonyodalom, hogy Al beleesett a szivárványvízbe, amitől kissé bedrogozott állapotba került.
Az Olymposzhoz érve felrepültek Anna sárkányával (igen ilyen is van neki). Itt szembe találták magukat Sárával és a tűzokádó pingvin hadseregével.
Damon nyuszi lehányta szivárvánnyal, Alaröff kifárasztotta angol szóvicceivel, végül pedig Anna kitépte a szívét, és ettől ő és a pingvinek is mind meghaltak.
Ekkor Alaröff felkiáltott: - Mi győztünk, mi győztünk, mi győztünk! HURRRÁÁÁ!-mindenki tök HAPPY lett, de azért Anna meggyászolta Sárát és ivott rá egy kis rumot, meg teqilát.
Dzsó, the pinguins and Sára are comming!
YOU ARE READING
Legend of Alaröff
Humor-Jaj Alaröff már megint túl sok sört ivott-mondta Anna, miközben azt nézte, ahogy Al éppen skót táncot jár egy felmosóval és azt ordibálja, hogy "I bin Ruszki! I bin Ruszki!" -Ne is mondd, most nézz rá Damon nyuszira!-mondta Saci és rámutatott a roc...