Part 6 - Mit tenne Bella battya?

26 5 0
                                    

                                                             By: Saci

Miután a csapat eltette láb alól Klaust, és kiitta Roni kocsmájának teljes készletét, ami egy kisebb csetepatéhoz meg egy fogdában töltött éjszakához vezetett, Alaröffék úgy döntöttek, hogy megváltoznak és leszoknak a piáról. (?)

Mi van? Te komolyan elhitted? - szólt közbe hirtelen egy rózsaszín tütüs orrszarvú, aki eme story mesélője lesz, mert a narrátor megfázott.

- Had javítsam ki ezt az idiótát.

Tehát a fogdai este után hőseink, akik egy plüssmacit sem képesek életben tartani részegen ébredtek fel egy gumiszobában.

- Miért van pillecukorból a padló? - szédelgett Damon-nyuszi, akin valamiért nem volt póló.

- Essz nem pilleszukor nnyusszi - hallottak egy hátborzongatóan nyomorék hangot, egy bemondón keresztül. - Essz egy ghummi sszhobbba Cshakk akkhor enghedhetlekk khki thittheket, ha meggoldjátok a felladhatokhat, úgyh ahhogyh Bella Battyha (érteni alatta Bellamyt a The 100 - ból) tennhé. Álljhattok nekkhi! MUHAHAHAHAHA!

- Nagyon kedves vagy kedves nyomihang - nyáladzott Alaröff a földön -, de pia van?

- Nincsh phia, amígh mheg nincshenek a feladhattok!

Erre mind egy pillanat alatt kijózanodtak, és észrevették a papírt, és a tollat a szoba egyik sarkában. Saci elment a lapért és elkezdte elolvasni az első feladatot.

- Ha van egy partvisom és egy pisztolyom, akkor mi lesz azzal a kecskével, ami nem eszik mást csak csokit?

- Mi a redva ez? - méltatlankodott Alaröff. - És ki az a Bella battya?

- Ő egy űrbéli takker, aki szeret lövöldözni (tehát, egy takarító, aki később menő harcoló csávó lesz) - felelte Anna.

- És mit válaszolna erre, egy takker? - esett kétségbe Damon. - Nekem pia kell!!!!

- Szerintem a válasz az , hogy ellövöm a kecskét, megeszem , és elsöpröm a maradékot a partvissal - mondta Saci.

- Ok. Írd le! - helyeselt Anna.

Le is írta. Jöhetett a 2. kérdés.

- Mi lesz, ha vodkát, és tequilát keversz juharsziruppal, és megöntözöl vele egy büdöskét? - olvasta homlokráncolva Saci.

- Űrbéli takkernek nincs vodkája - jelentette ki agresszívem Alaröff -, a vodka az enyém!

Senki sem vitatta ezt a választ.

- Utcsó kérdés - sóhajtott Anna. - Olvasd Saci!

- Hány km/h - val mehet egy félkezű ember Dorn (egy képzeletbeli ország) fővárosában, az árusok között, egy Ferrarival, ha nincs se jogosítványa se medvéje?

- NA jó ez már több a soknál. Mi a redva ez?! - ugrált véreres szemmel Damon nyuszi, és elkezdte kirágni a falat.

- Ez egyszerű - örült, meg hirtelen Anna. - A válasz 42 (mivel az a válasz az univerzum minden kérdésére).

Ekkor kinyílt az ajtó, hőseink pedig megpróbálták megkeresni a nyomihangút, de nem találták szóval inkább elmentek, és leitták magukat a sárga földig.

Most pedig visszaadom a szót a narrátornak - tette le a mesekönyvet az orrszarvú.    

Legend of AlaröffDove le storie prendono vita. Scoprilo ora