By: Anna
Egy szép téli napon Anna, Sára, Alaröff és Damon nyuszi Deres kocsmájában üldögélt és egy kis sört iszogatott. A TV-ben pont a Doctor Strange (szerk.:talán őt senkinek se kell bemutatnom, de ha mégis, akkor elmondanám, hogy ő a Marvel univerzum egy szipi-szupi varázslója, és van egy nagyon menci köpenye) ment, és mikor a film a végére érkezett, ahhoz a részhez, mikor Thor iszogatja a sört egy olyan korsóból, ami mindig újratöltötte magát. Mind a négyen elhatározták, hogy minden áron szereznek maguknak egy ilyet.
El is kezdtek rögtön tanácskozni, hogy merre találhatnak ilyet. Végül arra jutottak, hogy mindenképpen meg kell keresniük Thort (szerk.: szintén marvel univerzum, Asgard trónörököse, van egy coolos pörölye). El is indultak a Bosszúállók bázisára, de ott csak a túlpörgött Pókembert találták. Damon nyuszi és Alaröff tök jól megértették egymást Peterrel, mert ők egy picit nagyon be voltak rúgva. Megtudták tőle, hogy Vasember meleg és, hogy a kakaóscsigák nagyon aranyos kis állatkák, de nagy nehezen azt is sikerült megtudniuk tőle, hogy Thor földi lakóhelye Bödében van.
Így hát el is indultak. Már épp a Zalaegerszegi Zrínyi Mikós Gimnáziumnál jártak, mikor megpillantották legszörnyűbb rémalmukat Teri tanárnőt, aki jól lecseszte őket, hogy miért nincsenek suliban, és bevezette őket a kémiaterembe és röpdogát íratott velük. Anna és Sára tanácstalanul ült és nagyon értelmesen nézett körbe-körbe, míg Alaröff és Damon nyuszi megállás nélkül írt és néha-néha felröhögött. Teri tanárnő kicsöngetéskor beszedte a lapokat és elküldte őket nyelvtan órára. Szabóné természetesen őket feleltette, persze akkora egyest kaptak, hogy be se fért a naplóba. Az utolsó óra tesi volt, ahol egész órán futottak.
E szenvedéssel teli órák után végre tovább indulhattak Bödébe, de Teskándon megint nehézségbe botlottak. A Szivárványpatak kiáradt és elárasztotta az egész falut, így nem tudtak rajta átkelni. Szerencsére hamar megszületett a megoldás, mivel kiderült, hogy a szivárványvíz nem kis mennyiségben alkoholt tartalmaz, így nekiálltak, és elkezdték kiini a patak vizét. Mire végeztek az ivással, úgy be voltak rittyentve, hogy még a kocsmáig se jutottak volna el, így elmentek Annáékhoz és csaptak egy Mitecraft multi partyt.
Reggel kissé másnaposan ébredtek, de azért elindultak Thorhoz. Dél körül értek oda, de Thort nem találták ott, csak Elijah üldögélt a kertben. Szóba is elegyedtek vele, és kiderült, hogy Thor itthon van, csak elbújt, és csak akkor jön elő, ha összeszedik az udvaron az összes kakaóscsigát (Thor azért nem szereti a kakaóscsigákat, mert egyszer régen egy messzi-messzi galaxisban Hulk megerőszakolta, és a kakaóscsigák csak mosolyogva nézték).
Neki is álltak, egészen estig szedték a csigákat (melyeknek kb felét Alaröff felzabálta), mikor végeztek, a csillámpóni tenyésztőből kijött Thor egy korsó sörrel a kezében. Damon nyuszi nem gondolkozott, odarohant hozzá, kitépte a szívét és elvette tőle a sört, és csak ivott, ivott, ivott..
36 órával később
Ivott, ivott és kidőlt.-Na végre-szólalt meg Sára-Már kezdtem azt hinni, hogy lehetetlen kiütni ezt az idió... Alaröff neeee!-De már késő volt. Alaröff nekiállt inni, és csak ivott, ivott, ivott...
39 órával később
Ivott, ivott és végre kidőlt.
-Elegem van a fiúkból!-mondta Anna- Most ez így jó, meg minden, de ha jól számolok, akkor mi négyen vagyunk, de csak egy korsónk van és Damon nyuszi kinyírta az egyetlen forrást!
-Ki mondta, hogy az egyetlen? Hisz ismerünk valakit, aki mindig mindent tud-szólt közbe Elijah
-Go Klaus!-kiáltott fel egyszerre Saci és Anna. Felpakolták Aladöfföt és Damont a csomagtartóba és már zúztak is New Orleans felé. Az út kb felénél a piások is magukhoz tértek, így onnantól kezdve félóránként kellett megállni, mert pössenteniük kellett.
Végre elérkeztek Klausék házához, ott meg is találták Klaust.
-Szeva Klaus, nem tudod hol találunk önmagát újra töltő söröskorsót?-kérdezte Saci
-Már hogy ne tudnám, hisz én gyártom őket! Adhatok nektek is 4 darabot, de ahhoz meg kell tennetek nekem valamit.
-Mit kéne tennünk?- kérdezte Alaröff vágyakozó szemekkel (gondolom már a sör lebegett a szemei előtt)
-Oh, hát az nagyon egyszerű, csak nyírjátok ki Stefant (Vámpírnaplók egyik vámpír főszereplője, rendes, bár szerintem picit nyomi, Damon öccse) és Elenát (szintén Vámpírnaplók főszereplője, Stefan exe, ő is eléggé nyomi)
-Hát jó- mondta Anna és már indultak is Mystik Fallsba. Stefan kinyírásával nem volt semmi gond (Damon ölelés közben kitépte a szívét) Elena picit nehezebb eset volt, mert vele volt Caroline (Elena barinője, vámpír), de őt Alaröff elcsalogatta, így Anna könnyedén kitéphette a beleit, és Sára leszedhette a fejét. Stefan szívét és Elena fejét elvitték Klausnak, aki odaadta nekik a korsókat és egy jó kis iszogatással fejezték be a napot.
STAI LEGGENDO
Legend of Alaröff
Umorismo-Jaj Alaröff már megint túl sok sört ivott-mondta Anna, miközben azt nézte, ahogy Al éppen skót táncot jár egy felmosóval és azt ordibálja, hogy "I bin Ruszki! I bin Ruszki!" -Ne is mondd, most nézz rá Damon nyuszira!-mondta Saci és rámutatott a roc...