Part 11 - Irány Westeros

19 4 0
                                    

By: Anna

Sáráék el is kezdték tervezgetni, hogy hogy juthatnának el Westerosba (Trónok harca könyv/sorozat helyszíne, egy királyság). Szóba jött, hogy a Bifröszt segítségével, de mivel még nem találkoztak Heimdallal, nem volt túl valószínű, hogy segítene nekik. Damon felvetette, hogy rúgjanak be, olyankor mindig nagyon jó ötleteik lesznek, de Sára hamar elvetette az ötletet.

Így hát felkerekedtek és elindultak Storybrokeba, hátha ott van a varázsbab. Délután 2 körül értek oda elég éhesen, így beültek a Nagyihoz egy ebédre. Épp az áfonyalekváros palacsintájukat ették, mikor az ajtón belépett az egész Charming família (Snow, Charming, Emma, Henry(Egyszer volt hol nem volt szereplők).

Szóba is elegyedtek velük, kiderült hogy van még egy varázsbab, de Zelena( Nyugati gonosz boszorkány, viszont lesz egy gyereke Robin Hoodtól és nagyjából megjavul) őrzi és nem adja oda senkinek. Elmentek hát Zelenához és bekopogtak az ajtaján.

-Ki az? - kérdezte Zelena és már nyitotta is ki az ajtót -Hát ti meg ki a lópikulák vagytok? - nézett értetlenül rájuk, pont úgy mint a karjában lévő pici Robin.

-Hali - szólalt meg Sára -én Sára vagyok, ő itt Anna, Alaröff, Damon nyuszi és Dzsó - mutatott be mindenkit -a varázsbabért jöttünk, mert el kell jutnunk Westerosba, hogy királynő lehessek.

-És miért is adnám nektek?

-Mert mi vagyunk a legpiásabb retardáltak az egész galaxisban - vágta rá Alaröff és Damon kórusban.

-Oh, ez esetben sok szerencsét! - csapta be maga mögött az ajtót Zelena.

-Akkor most jöhet az erőszak? Kitéphetem a szívét? - csillant fel Damon nyusziszeme.

-Igen, most jöhet az erőszak, de nem, Damon, nem tépheted ki a szívét, csak üssétek ki - parancsolgatott Sára.

Anna egy szuperninja-rúgással berúgta az ajtót, de a házban nem volt senki. Átkutatták az egész házat, végül az egyik szőnyeg alatt egy csapóajtóra lettek figyelmesek. Egy lépcső vezetett lefelé egy sötét pincébe.

Gyorsan lementek, egy kocka alakú teremben találták magukat, melynek a közepén volt egy kis asztal rajta a varázsbabbal. Alaröff elindult felé, ám az árnyékból Zelena lépett ki vigyorogva.

-Nem hittem, hogy megtaláljátok a lejáratot, de mindegy, már úgyis hiányzott az, hogy kinyírjak valakit - és ördögi kacajba kezdett. Damonnek volt a legnagyobb lélekjelenléte, mivel lekapott az egyik szekrényről egy bézbóz ütőt és jól fejbe kólintotta Zelenát.

-Na akkor indulunk? - kérdezte Damon, majd fogta a varázsbabot és nekidobta a falnak, ahol azonnal megjelent az átjáró. Sára futott át először, őt Anna követte, majd Alaröff és Dzsó kézen fogva, végül Damon fogta a bézbóz ütőt (ami nagyon a szívéhez nőtt már) és ő is követte őket.

-Basszus, nemár! Most komolyan északon vagyunk! - kiáltott fel Sára, mivel körülöttük minden tiszta hó volt.

-Hát Saci, ja bocs SÁRA, nem akarlak elkeseríteni, de úgy néz ki elég messze van még a Királyvár (Westeros fővárosa) szóval ne itt tököljünk! - mondta Anna. Így hát felkerekedtek és elindultak Westeros felé. Már fél napja megállás nélkül gyalogoltak mikor...

-Te Anna, nem hívnád ide a mássárkányaidat? Azokkal PICIT gyorsabban haladnánk - kérdezte Alaröff szuszogva.

-De, nem is rossz ötlet, Miért nem mondtad korábban! - Anna becsukta a szemét és koncentrált és próbálta telepatikusan hívni a sárkányait. Azok meg is hallották.

Legend of AlaröffМесто, где живут истории. Откройте их для себя