Part 12 - A kapa és a jövő

18 4 1
                                    

By: Saci

A vodka szaga elárasztotta a vörös torony egészét. A gumikacsát fájdalmas nyögdécselése felverte Királyvár egész népét, miközben Damon átfordult rájuk, hogy elérjen egy söröskorsót.

Saci már 2 hónapja volt Westeros királynője, és minden tökéletesen ment. A birodalom virágzott, az összes nagyúr hőseink ivócimborája lett, és még Dornnal is kibékültünk. A fal faszán álldogált északon, és mindenki Happy volt.

Már csak pár embőcke akarta kinyírni Sacit, és visszarakni Cerceit a trónra, aki épp egy cellában várta Arya Stark (egy gyerek, aki ki akarja nyírni Cerceit) érkezését, akinek Saci megígérte, hogy kinyírhatja a volt királynőt. Szóval, mint mondva volt voltak még páran, akik nem örültek Sacinak és haverjainak. (Jó nagyjából ez a pár ember csak Jamie (a tesája, és egyben szerelme) volt. Ja, ha meggondolom csak ő.)

Tehát ezen a szép reggelen, Saci egyszer csak felriadt és bodzaszörpért üvöltött, mire Alaröff legurult a hatalmas párnakupacról, amit tegnap hordtak össze Annával.

- Mi a ...? - dühöngött Anna. - Mi van má megint?!

Saci már kissé lenyugodott és válaszolni is tudott.

- Túl sok a stressz gyermekem. Má megint kinyírtak álmomban. Épp kiléptem az ajtón és valaki belémvágott egy kapát.

- És azt nemtod ki volt? - kérdezte Alaröff. - Mer, ha tudnád, kinyírhatnánk, és tudnánk végre aludni.

- Költözz saját szobába, ha zavarlak te DISZNÓ!!! - üvöltött vörös fejjel Saci. - Am nem tudom ki az.

Saci kitápászkodott az ágyból, és felvett valami tisztát meg a koronáját. Felkapta az íját is a biztonság kedvéért, meg a kardját is felcsapta az oldalára, majd elszlalomozva a gumikacsák közt fetrengő Damon mellett, kiment a szobából. Elfordult a lépcső felé, és épp csak időben tudta kivonni a kardját, hogy elhárítsa a felé sújtó kapa támadását. Aki a kapát fogta nem más volt, mint Jamie.

- A redvás, büdös, fényszórót! - lepődött meg Saci. - Komolyan egy kapával akarsz kinyírni? Ilyenkor? Megmondtam, hogy gyilkosokat este 6 után nem fogadok.

A nagy kiabálásra Alaröffék kirohantak a szobából, de amit kint találtak, az már csak egy földön heverő kapa volt, meg egy kis vér a padlón. Meg egy fül a falra ragadva.

- Hát itt meg mi a fene történt? - húzott lereggeli gyanánt egy pohár pálinkát Damon.

- Nem tudom haver, pedig füleltem - próbált poénkodni Alaröff, de csak Anna szemforgatását kapta dicséretül.

- Várjatok mi ez? - mutatott egy feliratra Anna.

- Gyertek a bőröndbe - olvasta büszkén Alaröff.

- Börtönbe te idióta - csapta fejbe magát Anna.

Hőseink siettek is a börtönbe, ahol meg is találták Sacit, Cercei-el kiabálva.

- Már bocs, de ő akart kinyírni - méltatlankodott Saci. - Szóval befogod, és kezdesz vele valamit, vagy ő is megy veled lefelé.

Cercei rángatni kezdte a rácsot, és fenyegetőzött is, de Saci csak odasétált a barátaihoz, a kulcsot lengetve.

- Gyerekek asszem médium vagyok - jelentette ki Saci.

- Király, de miért van egy fül a falon? - kérdezte Anna.

- Jamie megpróbált kinyírni, szóval lecsaptam a fülét. A kezét akartam, de azt eszembe jutott, hogy az elég nagy szemétség lenne (mert az egyik kezét már lecsapták régebben).

- Szóval lecsaptad a fülét? - próbálta megérteni Alaröff.

- Megkapod, ha akarod - mondta Saci.

- Király!

- Várjá azt mondod, hogy azt álmodtad, hogy megpróbálnak kinyírni egy kapával, és erre megpróbáltak kinyírni egy kapával? - kérdezte Anna.

- Ja.

- Ez tényleg gyanús. Kérdezzük meg a szerencsesütis kínait - vetette fel Anna.

- Oké - helyeselt Damon.

Elmentek hát hőseink Melegpitéhez, aki sütött is nekik egy szerencsesütit. Saci feltörte és meg is jelent a kínai.

- Megmondom nektek a tutit
Csak mondjátok mit akartok szusik.

Mindenki felvont szemöldökkel áll, de inkább nem kérdeztek semmit.

- Mi a redváért látom a jövőt? - csapott a lecsóba Saci.

- Ajja ajja egyszerű ez kintin

-Te vagy a háromszemű pingvin-felentette ki a kínai szellem.

Erre mindenki döbbentetten állt, és nézett, mint malac, az új rózsaszín traktorra.

Legend of AlaröffWhere stories live. Discover now