Part 16 - Az 1. nap

22 6 0
                                    

By: Saci


Loki távozása után, és a piálást követően hőseink kidőlve feküdtek a trónterem padlóján, mert lusták voltak felkelni. Már virradt, és a besütő fény szinte kiégette a retináikat.

- Azt a homársalátásdauerfrizurásbekurtítottfarkúvasvilláját - kiáltotta Saci, mire mindenki a plafonig repült a hanglökettől.

- Kezd ebből elegem lenni - bosszankodott Anna. - Megint álmodtál?

- Ja - felelte Saci, az ő saját WTF képével -, és elég nagy redvában vagyunk.

ANNA:

Nem gittem el, amikor Saci elmesélte az álmát. Cercei él, és Batmennel meg Lokival dolgozik. Kétségbe voltam esve. Mégis mit csinálhatnánk?! Csak 3 napunk van előállni egy épkézláb tervvel, hogy megmentsük a királyságot, és a saját seggünket.

- Talán kérjünk segítséget - vetette fel Alaröff. - Szóljunk a tanácsnak.

- És mégis mit kezdenének ők egy halálcsillaggal? - kérdezte Dzsó. - Ezek kardokkal, meg íjakkal csatázgatnak.

- Nekünk valami erősebb kell - tanakodott Saci. - Várjatok meg! Megnézek valamit. Damon gyere velem!

SACI:

A fülénél fogva kell magam után húznom Damont, mert a lábán se bír megállni. Csak megyek előre. Le a lépcsőkön. Megállok egy nehéz vasajtó előtt. Behelyezem a kulcsot, elfordítom, és egy mély lélegzet után benyitok. A látványra elfordítom a fejem. Már meg sem lep. Mindenhol alkatrészek hevernek, már a padlót sem látom.

- Hajrá Damon! - mondom - Építs nekem valamit!

Ezzel bedobom a nyulat a szobába, és utána megyek én is.

ÓRÁKKAL KÉSŐBB:

Végre végzett. A félórás húsleveses kijózanító kúra után, és 10 óra fabrikálás után végre ott állt előttünk 3 robot. BB8, R2-D2 és C3PO.

- Na gyerekek - mondom mosolyogva. - Hol a redvában van Luke?

(Sorry a rövid részért, de a következők sokkal hoszabbak lesznek.)

Legend of AlaröffWhere stories live. Discover now