Part 19 - Királyvár pusztulása

10 2 0
                                    

By: Anna

[Saci]

Jamievel már vagy negyed órája harcoltunk, mikor elkezdtek fogyni a birodalmiak.

Reméltem, hogy azért, mert kinyírtuk őket, ám amikor már csak én, Jamie és még pár tucat másfeketemacska és tűzokádó pingvin lézengett a mezőn, mikor leesett, hogy nem mi nyírtuk ki őket, hanem elmentek űrhajókkal.

Még láttam az utolsó 3 tájvadászt fénysebességre kapcsolni. Batman tanárnő biztos megtudta, hogy Darth Cercei meghalt, így visszarendelte seregét, hogy felrobbanthassa Vesterost.

Ó basszus Anna mi lenne ha sietnél? Ekkor megláttam azt, amitől rettegtem. Egy Királyvár felé közeledő piros csíkot.

[Anna]

Szerencsére az Ebay-ről hamar megjött a birodalmi ruha, így azt gyorsan felvettem, beszálltam a birodalmi tájvadászba (Amit Saciékkal dobtunk össze) és már zúztam is fénysebességgel a Halálcsillag felé.

Basszus ezek hogy bírják ki ebben a ruhában?! Mindjárt megsülök. Ó basszus és ebben a hülye űrhajóban még annyi hely sincs, hogy levegyem magamról ezt a kicseszett sisakot.

Egy örökkévalóságnak tartott amíg a Halálcsillaghoz értem. Ott nyilván nem szállhattam le csak úgy, mert az feltűnt volna valakinek, így a tervem része volt az is, hogy Luke-ék az Ezeréves Sólyommal megtámadták a Halálcsillagot, így kiküldtek pár tájvadászt, így könnyen el tudtam köztük vegyülni.

Han Solo-ékat én lőttem ki, a gyanú elterelése céljából (wow, mekkora robbanás volt), így mikor leszálltunk a Halálcsillagra, rám hősként tekintettek és egy jó nagy partyt csaptak a tiszteletemre, ami kissé unalmas volt, mert végig a sötét oldal dala bömbölt a hangszórókból.

Mindenki a Halálcsillag legnagyobb termében bulizott (egy-két őrt leszámítva), ám a bulit félbeszakítva Batman tanárnő hangja ordított mindenhonnan.

-Riadó! Riadó! Mindenki azonnal fogjon fegyvert és szálljon fel egy űrhajóra! Menjetek támadjátok meg Királyvárat, és szabadítsátok ki Jamie Lannistert, a vezetőtök Varth Cercei lesz. Fogadjatok szót neki mindenben! - és végszóra kinyílt nagy füsttel egy aftó, és átlépett rajta Ő, Cercei.

Azt tudtam, hogy túlélte és Darth Vader 2.0 lett belőle, de azért így is eléggé meglepődtem. Amikor utoljára láttam vérben úszott és nem volt se keze se lába, de még szeme sem. Erre most itt sétál előttem.

Minden birodalmi térdet hajtott neki, így én is azt tettem. Megpróbáltam az ajtó felé araszolni, mivel nem volt szándékomban Saciék ellen indulni.

-Hé, te ott! Hova mész? - kérdezte tőlem valaki.

-Csak...izé.., elmegyek WC-re – mutattam a WC feliratú ajtó felé.

-Jó, de siess, nehogy lemaradj!

-Oké, sietek – Huh, ez meleg volt. Gyorsan bementem a WC-be, és bezárkóztam az egyik fülkébe, megvártam, amíg kint elülnek a zajok, majd kimentem és elmémmel hívtam White-ot.

10 perc múlva már együtt mentünk (na jó, White repült) a parancsnoki részleg felé.

Vagy egy órán keresztül bolyongtunk, mire végre rátaláltunk egy térképre, amin rajta volt az egész Halálcsillag.

Eltartott egy kis darabig ugyan, de azért rájöttünk, hogy merre kell mennünk. Nem sokkal később már a parancsnoki kabinnál lévő folyosóra fordultunk be, mikor beleütköztünk egy csapat emberbe.

Elkezdtek ránk lövöldözni, de én a kardommal, White pedig lángcsóváival és lángoló nyílvesszőivel gyorsan legyőztük őket.

Ekkor a hangszórókból elkezdett egy hang visszaszámolni:

-10 – Tudtam, hogy mit jelent ez. 10 másodperc múlva Vesteros teljes népe halott lesz.

-9 – Elkezdek rohanni a vezérlőszoba ajtaja felé és hallom, ahogy White követ.

-8 – Berontok az ajtón, és látom Batman tanárnő röhögő arcát, és egy tucat rám rontó birodalmit.

-7 – Egyszerre egy kardcsapással 5 emberrel végzek, de White sem tétlenkedik.

-6 – Egy újabb kardcsapás és pár lángoló nyílvessző segítségével már csak hárman vagyunk a teremben.

-5 – White-al a főgonosznak rontunk.

-4 – Basszus annyira idegesít ez a visszaszámláló!

-3 – Folyamatosan harcolunk Batman tanárnővel.

-2 – Sikerült, White egyik lángcsóvája leégeti a fején lévő maszkot, mire Batman tanárnő elkezdett kiabálni, hogy most meg fogjuk tudni, hogy ki ő a maszk alatt.

-1 – Keresem azt a gombot, ami leállíthatná a kilövést! Basszus melyik lehet az.

-0 – Látom, amint egy vörös izé kezd kiszállni, mikor meglátom az éppen kigyulladt gombot, amire a következő van ráírva: „Önmegsemmisítés” – gondolkodás nélkül megnyomom.

[Saci]

A vörös fénycsóva becsapódik Királyvárba, ami nagyot robban...És ennyi....Elájultam. Éjszaka ébredtem fel. Éltem. De hogy a jó redvás életben lehetek életben? Hisz láttam a bolygót felrobbantó fénnyalábot.

Ránéztem a városra, illetve néztem volna, de Királyvár helyén más csak hamu és füst volt. Jamie tőlem pár méterre feküdt, még élt, mert lélegzett. Szerencsére magánál volt, így együtt mentünk a ”városba” megnézni van-e túlélő vagy mi maradt meg.

Az egyetlen dolog ami megmaradt, nem más volt, mint a vastrón. Leültem rá és elkezdtem iszogatni a laposüvegemből.

Nem sokkal később egy vörös paca jelent meg a sötétségben. Mikor közelebb ért látta, hogy az a kis paca nem más, mint White, egy kis csomaggal a kezében.

-Szia White! Annát hol hagytad? – ekkor odadobta nekem. Kibontottam és egy kupac hamu volt előttem.

Ekkor White elkezdett szomorúan búgni, és megértettem, hogy ez a kupac hamu nem más, mint Anna.

Folyt. köv.

HOLNAP ÉVADZÁRÓ
    

Legend of AlaröffWhere stories live. Discover now