Aynısın!

8.2K 362 138
                                    

Hellöw? Yeni bölüm geldi. Bölüm sonu bana sovebilirsiniz.  Öptüm.

Bölüm şarkısı/ Seren Yereli & Lyan- One Thing

"Kızım televizyon ünitesinin tozu duruyor."

Ya anne ciddi misin sen?

"Bilmem kaçıncı kere sildim anne nolursun onu da sen yapıver. Matematik testinden daha büyük bir işkence varsa o da annenle temizlik yapmak."

"Kızım bak şimdi öğren bunları yarın öbür gün evlenince annesi bir şey öğretememiş derler yavrum."

Gerçekten anne bu mu yani?

"Anne ben arkadaşlarımla dışarı çıkıyorum hadi kocaman öptüm."

Şimdi başlıyoruz.

"Hı? Nereye gidiyorsun? Hangi arkadaşlarınla? Ne zaman eve döneceksin? Paran var ? Varınca ara? Dikkatli git bak."

Uff.

"Anne görüşürüz geç kalacağım."

***

Büyük bir alışveriş merkezinin içinde Izel'i bekliyordum. Telefonumun titremesiyle elimde ki telefonun ekranını açtım.

Ekindmrkl: Aslında ne var biliyor musun? Sende herkes gibisin?

Ekindmrkl: Bir çok kez yazıştık. Ama mesala diğer kızlar gibi hiç bir zaman 'nasılsın' diye sormadın. Yanıma gelenlerde sormuyorlardı sende. Sadece onlar seviyorlar sen nefret ediyorsun

Ekindmrkl: Ve inan bana bu bir fark değil.

Ekindmrkl: Sende bana karşı hep ön yargılısın. Beni ön yargımdan dolayı eleştirip sende bana aynısını yapıyorsun.

Saudade: Ön yargı mı? Ekin sen sadece kendini düşünen bencilin tekisin. İsteklerin olsun diğerleri olmasa da olur. Ama şöyle ki bu dünya sen ve senin çevrende dönmüyor.

Saudade: Açıklasana mesela dün o yanına gelen kızı neden aşağıladın. Sadece reddetmek varken neden bağırdın?

Saudade: Çünkü Ekin Bey'in keyfi öyle istedi. Çünkü Ekin Bey ve dur durak bilmeyen kendini tatmin etme egosu. Yazık!

Ekindmrkl: Neden mi reddettim. O kız yanıma gelip ne dedi biliyor musun? Bilmiyorsun.

Ekindmrkl: Çünkü öğrenmeden dinlemeden yargılamak size göre.

Ekindmrkl: Bahçede ki herkes beni o kızı rezil etmişim gibi düşündü ama o kız beni rezil edecekti. Niye partiye onunla gitmezsem. Sırf popüler olduğum için hatta belki de sırf arkadaşlarına anlatmak için.

Ekindmrkl: Farkın yok Saudade. Aynısın herkes gibi.

Attığı mesajları okurken kolumun acısı ile kafamı kaldırdım.

İzel kolumu cimciklemişti.

"Nereye daldın iki saattir bağırıyorum." Dediğinde 'hiç' der gibi kafamı salladım. Kafamı tekrar çevirdiğimde kurduğu cümle ile ona 'ölümcül' bakışlar attım.

"Berk'ler de gelecek."

"Neden?" Diye sorduğumda gülerek cevap verdi.

"Ben çağırdım yalnız takılmamış oluruz. Hatta geldiler bile."

Kafamı kaldırdığımda gördüğüm manzara ile şok oldum Izel' de...

Bilinmeyen başkana da ig açtım kullanılmayan fake hesaplarımı onlara bağışladım.

İnstagram Hesabı: ssaudaade

Opuldunuz.

Bu arada artık her gün bölüm atamayacağım hafta sonu yani cumartesi günü diğer bölüm gelecek. 😘😘

I Can't Believe | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin