Güzel Gülüşler, Yakın Kalpler

7.7K 329 315
                                    

ekindmrkl: Yarım saat sonra Malefiz Cafe'nin arka tarafında ki kaykay pistine gel.

ekindmrkl: Bekliyor olacağım.

arenygmrkara: Gelmeyeceğim.
(Görüldü✔✔) 15.48

#
Şuan hazırlanmış Lamariz Cafe'nin arka tarafında ki kaykay pistinde bekliyordum.

'Gelmeyeceğim.' mesajını attıktan 5 dakika sonra odama İzel gelmiş beni zorla hazırlayıp kafenin önüne kadar bırakmıştı.

"Hoşgeldin." Ekin beni gördüğünde merdivenlerden ayağa kalktı ve oturmam için belimi tutarak yol gösterdi. Üzerinde toz pembe swith-tshirt ve siyah kot pantalon vardı saçları her zaman ki gibi özensiz,kulağında ise hiç çıkarmadığı siyah küçük top küpeleri vardı. Hoş görünüyordu.

"Neden çağırdın beni buraya?" Gözlerini gözlerime değdirdi ve yanıma oturup bana biraz yaklaştı.

Susuyordu!

"Hey Ekin vaktimi boşa harcamak için çağırmadın beni umarım!" Sesimi hafif yükselttiğim de konuşmaya başladı.

"Sadece biraz vakit geçirmek istedim." Sesi kulağıma zar zor varmıştı ama ne dediğini anlamıştım. Ona anlamsızca bakarken yeniden konuştu.

"Kaykay yapanlar çok eğleniyor baksana!" Karşıya baktığımda aralarında Ata'nın da bulunduğu bir grup vardı. Ata arkadaşlarıyla konuşuyordu. Beni görmemişti. Gözlerimi saha da gezdirdim bazı kızlar köşede oturmuş kayan erkeklere bakıyor, bazıları kaykaylarıyla ilgileniyor bazıları da arkadaş gruplarıyla ilgileniyor.

Kayan kızların arasında üzerinde kısa bir şort ve yarim büstiyer olan Simge de vardı. Kaslarım onu görünce çatılmıştı.

Sevmiyordum abi kızı.

Simge kafasını Ekin'e çevirdiğinde Ekim'de ona döndü. Ekin'e selam vermek için elini kaldırdığında yere yapıştı.

SİMGE YERE YAPIŞTI!

Simge yer ile öpüşürken gülmeme engel olamayarak güldüm. Ekin'e baktığım da o da sırıtıyordu. Kafasını bana çevirdi.

Aniden flaş patlamasıyla kafamı hızlıca önüme çevirdim. Yaşlı bir adam bizim fotoğrafımızı çekmişti.

"Güzel gülüşler yakın kalpler." diye mırıldandıktan sonra çektiği fotoğrafı bize uzattı.

Hoş görünüyordu. Mutlu ve samimi!

#

ekindmrkl: Güzel gülüşler, yakın kalpler😊@arenygmrkara112

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ekindmrkl: Güzel gülüşler, yakın kalpler😊
@arenygmrkara
112.828beğeni,67.088yorum

@1234: ŞİPLEDİM

@72: Kaykay pistinde gördüm sizi.

@12: Ekin gülme şu kıza şöyle.

@098: Neye bu kadar güldünüz acaba?

@145: Ayırma duası loading.

@123: Kız güzelmiş de Ekin'e nasıl bakmış.

@727: Pezevenk Ekin götürüyor kızı

@izelclk: Biz daha çok yakışıyoruz
@berkaslanklc

@berkeaslanklc: Baldızım elden gideeyeeah @arenygmrkara

@arenygmrkara: Güzel fotoğraf.

7: Kızda ki rahatlığa bak Ekin onunla foto atmış sadece güzel fotoğraf yazıyor.

@9: ¥@K+!N K@LB!₩!

@batuozaydin: Bir tatile gelmedim hepiniz sevgili bulmuşsunuz! Gençlik bitmiş


*
Selamun Aleykum. Yine ben geldim. Özledim.

Ufak bir sürprizim var!

YENI TEXTING YAZIYORUM.

"SEVSENE BENI!"

PROFILIMDEN ULAŞABILİRSINIZ

I Can't Believe | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin