OHA!

8K 362 179
                                    

Uzun bir aradan sonra sea!
Özlediniz mi? Ben çok özledim.
Yorumlarınızı esirgemeyin.
Öpüldünüz!

"Ohaa." Diye bağırdı kulağımın dibinde İzel.

Gerçek misiniz lan siz?

Ekin'in bir eli cebinde diğer eli siyah deri ceketini tutuyor. Cebinden çıkarttığı eliyle sarı saçlarını karıştırdı. Elinde ki ceketi omzuna attı. Siyah kare çerçeve gözlüklerini çıkarttı. Her şey sanki yavaşlatılmış çekimdeymiş gibiydi.

Oha!

Yanlarımıza geldiklerinde benim gözlerim hala kapıdaydı. Hızlıca kendimi toparladım ve Ekin'e döndüm. Ellerini masaya koymuş ceketini sandalyesinin üzerine atmıştı. Gözlerini bana çevirdi ve göz kırptı.

Etkilendim!

Yanımda ki Izel' e döndüğümde Berk'le bir şeyler konuşuyorlardı. Daha doğrusu İzel yine konuşuyor Berk gülüyordu. Onlara bakarken bende güldüm. Başımı tekrar Ekin'e çevirdim. Gözleri gülüşümdeydi.

Bu kadar yeter!

"Iıı, ben lavaboya gidiyorum!" Diyip hızlıca kalktım.

O neydi öyle ya!

Saudade: AĞZINA DÜŞECEK AVM'DEKİLER!

Saudade: Dikkat et!

Ekindmrkl: Kıskandın ?

Ekindmrkl: Biliyorum çok yakışıklıyım.

Ekindmrkl: Hassiktir Avm' de misin lan?

Ekindmrkl: Beni mi takip ediyorsun? 😂

Saudade: Mal!

Saudade: Seni niye takip ediyim ben arkadaşlarımla gezmeye geldim.

Saudade: Seninle uğraşamam!

Ekindmrkl: Bende seninle 😉.

Bir kaç dakika daha lavaboda oyalandım. Islak ellerimi boynuma değdirerek lavaboda çıktım. Oturduğumuz masaya gelince Ekin'in hemen yanında ki sandalyeme oturdum. Ekin'e baktığımda yüzünde kocaman bir sırıtma vardı.

Ben mi? Bilinmeyen mi?

Gözleri benimle buluştuğunda konuştu.

"Biz bir şeyler sipariş ettik sanada çikolatalı  pasta ve limonata sipariş ettim."

Sen nereden biliyorsun benim en sevdiğim şeyleri?

"Hmm, Teşekkürler." Diyerek geçiştirdim.

***

Bir kaç saat daha alışveriş merkezinde eğlenip. Evlerimize dağılmıştık. 

ekindmrkl: Eğlenceli bir gündü!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ekindmrkl: Eğlenceli bir gündü!

102.456beğeni, 10.247 yorum

@828: Lan sevgilisi mı bu?

@627: Yaa Ekin çok güzel çıkmış

@7282: Sarı Yelloz!

@6272: Çok yakışmışlar kıskanmayın!

@7272: @simgevurals ile sevgiliydiler bu kim?

@simgevurals: @7272 ARKADAŞLAR.

@900:Bu kız şu kantinde ki kız! Bugün de Avm' de buluştular. Ekin kıza aşık!

OHA! Benim fotoğrafım o?

Yarın yeni bölümüatayım yoksa yeni kitabımı ? Hadi uzun bir ara yoktum
2'sini birden atacağım! Bu arada Yeni kitabım "Mavi Kadar" Bayilacaksiniz kitabimi BlueAndYellow_Dream 'a ithaf edeceğim.

I Can't Believe | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin