Ekin tam karşımda oturmuş sarışın bir kızla sohbet ediyordu. Kızın saçları bana benziyordu. Ama o çakma sarışındı. Baya gülüp eğleniyorlardı. Ayaz birden kızın dudaklarına yapışınca kafamı başka yere çevirdim.Akıllanmaz bu çocuk!
Kafamı tekrar Ekin ve sarışın kıza çevirdiğimde Ekin kaşlarını çatmıştı. Kız ise Ekin'i tahrik etmek için ellerini Ekin'in t-shirtünün üzerinde gezdiriyordu.
E çüş artık ama!
Ekin'in kasları olabildiğince çatılmıştı. Komikti. Galiba yeterince eğlenmiyordu.
Saudade: Zevksiz misin nesin?
Saudade: Karşında ki kızın saçları boya gözleri lens dudakları botoks kaşlarından bahsetmiyorum bile. Midem kalktı. Öğk.
Ekin telefonuna gelen mesajları okuduktan sonra kafasını kaldırdı ve gözleriyle etrafı taradı.
Saudade: Boş yere bakma beni GÖREMEZSİN ;)
Ekindmrkl: O kızın sen olduğunu sanmıştım.
Ekindmrkl: Ama yanıldığımı çok iyi gösterdi bana.
Saudade: Benim olduğumu nasıl anlayacaktın aq?
Ekindmrkl: Kızı öptüğümde tokat falan atması gerekiyordu ama bildiğin beni tahrik etmeye çalıştı. Senin yüzüne başıma bela aldım.
Saudade: Ben istemedikçe beni bulamazsın demiştim.
Ekindmrkl: Seni bulacağım Saudade.
Saudade: Eminim bulursun.
Ekindmrkl: Bir fotoğraf at. Resmine nikah kıyacağım :)
Saudade: Bir saniye.
Saudade:
Saudade: İlla bir fotoğrafıma nikah kıyacaksan buna kıy.Ekindmrkl: Galerinde benim için fotoğraf saklamam çok hoş ama bikini ile çekilmiş olanlar favorim :)
Saudade: Anca fotoğrafıma bakarsın zaten...
Ekindmrkl: Gözlerimle gözlerine bakacağım günler yakındır :)
Mesajına görüldü atıp Instagramdan çıkış yaptım. Ekin'e baktığımda telefona bakarak sırıtıyordu.
Mal bu çocuk ya!
Saat akşam ona geliyordu. Artık eve gitmem gerektiğini hissedip ayaklandım. Hızlı adımlarla kapının önüne geldim tam çıkacakken köşedeki vazo devrildi ve kırılma sesleri oluştu.
Hassiktir!
Çevreme baktığımda neredeyse herkes bana bakıyordu. Ekin kafasını arkasına çevirdiği anda önüme döndüm ve koşar adım uzaklaştım.
Eve geldiğim de annemin uyumuş olduğunu gördüm ve odama çıktım. Telefonuma gelen bildirim sesiyle irkildim.
Ekindmrkl: Kırmızı pelerinli Bilinmeyen!
Üzerimde ki hırkadan bahsediyordu.
Ekindmrkl: Güzel olduğun kadar sakarsında.
Ekindmrl: Yanarım yanarım o an yüzünü görmediğine yanarım.
Saudade: Göremeyeceksin :)
Ekindmrkl: Emin olma Kırmızı pelerinli Bilinmeyen! Çok yaklaştım.
Bahsettiği şeyden sonra kalbim hızlı atmaya başladı.
ekindmrkl: Elbet bir gün
168.828 beğeni, 8290 yorum@82: Sen insansan diğerleri ne ?
@637: Bilim adamları seni klonlamalı.❤
@718: Dm'ye gel
@928:Erkekler bile bunu görünce gay. oluyor aq.
7282: ❤😗😍😗❤
Selam 💛. Özlemişim.
Hepinizi çok seviyorum.
Bölüm Hakkında ne düşünüyorsunuz?
Opuldunuz😗
Muck😗😙😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Can't Believe | texting
Short Story|¢tamamlandı.| Saudade: Tabi mutlu olursun. Saudade: İnsanların kalbini kırmaktan zevk alıyorsun. Saudade: Bu fotoğrafı çektirmeden 20 dakika önce bir kızı sırf sana çıkma teklifi etti diye dış görünüşünü eleştirdin ve onu rezil ettin. Saudade: Apt...