Tatil

7.9K 344 69
                                    

Bolum uzun zaman sonra geldi biliyorum özlediniz. Ben bilmiyorum ama yazamıyordum. Tıkanmış gibi hissediyordum. Bu bölüm de pek içime sinmedi ama olsun. 2 gün sonra yeni bölüm gelecek 🍁

Opuldunuz😚

"Kırmızı bikinini de koy." İzel'e ciddi misin sen der gibi baktım. Geçen sene de o bikiniyi giymiştim ve artık küçük geliyordu. İzel kollarımı valizden çekti ve beni yatağın üzerine oturttu.

"Ne bu surat tatile gidiyorsun ama yüzünden düşen bin parça. Balodan son-" Izel'in sözünü tamamlamasına izin vermeden konuştum.

"Onunla hiç bir alakası yok sadece dün gece uyuyamadım."

İzel bana inanmaz gözlerle bakıyordu fakat ben dediklerimde ısrarcı olunca ağzına fermuar çekti. Bu haline gülerken benim gülüşüme o da güldü. Seviyordum Izel'i. Geçen hafta Berk ile çıkmaya başlamıştı ve her dakika onunla araşıyorlardı. Sinir oluyordum ama mutluydu işte.

"Hadi! Hazırlanamadınız mı hala uçağa geç kalacaksınız."

***

Havalanındaydık ve uçağın kalkmasını bekliyorduk. İzel arkamda ki koltukta otururken neden hala yanyana oturmadığımızı anlayamamıştım. Yanımda bir hareketlilik olmuştu ama kafamı çevirmemiştim. Hostesin konuşmasından sonra uçak havalanmıştı ve kalkarken kendimi çok kasmıştım. Uçağa binmeyi seviyordum ama korkuyordum da.

Ellerimi yanımda bulanan koltuğa koydum gözlerimi hızlıca kapattım. Avuç içlerimi tırnaklıyordum. Sol elimi avuçlayan koca sıcak eller ile gözlerimi hızlıca açtım.

"Pardon ama siz kimsi-"

Gördüğüm sima ile sözüm yarıda kesilmişti. Bana sırıtan bir ifade ile bakıyordu. Gözlerimi bir kaç defa kapatıp açtım ve gitmemişti.

"Senin burada ne işin var?" Diye çemkirdim elimi hızlıca elinden kurtarırken.

"Burası bir uçak, senin özel jetin değil küçük hanım." Diye mırıldandı. Pislik Herif! Ağzımı bir kaç defa bir şeyler söylemek için araladım ama verecek cevap bulamadığım için sustum.

Güldüğünü hissediyordum. Ama umurumda değildi.

***
Sahilde İzel ile güneşleniyorduk. Izel'e Ekin ve Berk' in neden burada olduğunu sorduğumda 'Ben sadece Berk'e buraya tatile geleceğimizi söyledim.' Demişti. Bu kız gerçekten salak!

Berk ve Ekin bizim yan odalarımızda kalıyorlardı. Her dakika Berk bizim odamıza gelip İzel ile konuşuyordu. Ekin de onun yanında geliyordu ama pek ilgilendiğim söylenemezdi.

"Selam, Ve selam sevgilim!" Berk ve yine iğrenç sevgi gösterisi.

"Neden geldin yine Berk." Diye homurdandım. Ne yani biz buraya tatil yapmaya geldik ama rahat bırakmıyorlardı.

"Sevgilim burada. Hem alınıyorum bak!" Cümlesinin sonunda dudaklarını büzmesi ile tatlı görünüyordu.

"Ne halt yiyorsanız yiyin." Diyerek denize doğru koştum. Onlar aşk böcekleri gibi sahilde birbirlerine sarılıyor, güneş kremi sürüyorlardı. İzel sürekli çevresinde ki kızlara öldürücü bakışlar göndermeyi de ihmal etmiyordu.

Hızlıca denize daldım ve gözlerimi araladım. Saf suda kum taneleri ve taş vardı. Nefesim daraldığında kendimi dışarıya çıkarttım.  Saçlarımı geriye doğru yatırdım ve bikinimi düzelttim.

"Merhaba!" Kalın ama etkileyici bir ses tonu ilişti kulağıma. Gözlerimi yavaşça kaldırdım ve kim olduğuna baktım.

"Merhaba!"  Kaşlarım karşımda gördüğüm siyah saçlı siyah gözlü ve hafif yanmış tenli gençe bakarken.

"Hey! Beni tanımadın mı?" Diye mırıldandı. Çıkartamamıştım.

"Üzgünüm." Gözlerine bakarak tanımaya çalışıyordum ama pek mümkün olmuyordu.

"Ata!" Kendini tanıtırcasına konuştu. Çıkartmaya çalışıyordum fakat olmuyordu.

Tabi ya!

"Ah,Pardon. Geçen yaz hayatımı kurtarmıştın." Dedim elimi uzatırken. Hatırlamama karşılık yüzünde bir tebessüm olmuştu.

"Seni gördüğüme sevindim Ata."

Elini elimle buluştururken konuştu.

"Bende çok sevindim..."

Ellerimi elinden çektim ve gözlerimi sakince kapatıp açtım. Hafif yana kayarak İzel ve Berk'e baktım. İzel bana el kol hareketleriyle 'gidiyoruz gel!' Diyordu.

"Gitmem gerek Ata."

"Yeniden görüşüruz umarım." Diye mırıldandı ben suyun içinden çıkarken.

Yeni texting kitabı yazıyorum. Çok heyecanlıyım be.

Kendinize iyi bakın

I Can't Believe | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin