l'm sorry ♣

311 31 14
                                    

karanlığımın içinde kayboldum, heryer bomboş, aynı düşüncelerim gibi... bana doğru yaklaşan ayak seslerini net bir şekilde duyabiliyorum.. 

tedirgin miyim? hayır sadece korkuyorum... keşke o hiç uyanmayacağım uykumda kalsaydım.. belki öylesi daha huzurlu olurdu.. herkez, herşey silinirdi.. belki o zaman kalbim bu kadar acımazdı...

''küçük sürtüğümüz uyanmış demek..'' adamın yüzünü tanımaya çalışıyordum.. adamın dünkü kişi olduğu mavi gözlerinden anlaşılıyordu...

''b-benden ne i-stiyorsun?'' sesim o kadar kısık çıkmıştıki ben bile zor duymuştum..

''senden değil malik'den istiyorum''dedi mavi gözlü... o kadar ürkütücü bir görünüşü var dıkı.. yüzünün yarısı yanıktı.. 

adam ağır adımlarla gitti.. kafamı kaldıracak gücüm yoktu.. bana ne yapmışlardı böyle..

ZAYN'İN AĞZINDAN*******

''sakin ol zayn!!' eve geldiğimden beridir ayaktaydım... amber evde yoktu. onun yerine sadee bir not vardı...

not;

sana yeniden karşılaşacağımızı söylemiştim malik...

-dean..

yanımızda onuda götürseydik belki böyle olmayacaktı.... o orospuçocuğu dean'ı çok fena sikeceğim...benim yüzümden amber'in hayatı tehlikede..

içeriye harry'nin gelmesiyle ayağa kalktım.

''buldunuz mu orospu çocuğunu?'' harry koltuğa oturarak. başını ellerinin arasına aldı.. karşımdaki duvara sıkı bir tekme attım...

''zayn elbet onu bulacağız..'' merdivenlerden çıktım. ve o merak uyandıran çelik kapıyı araladım.. heryerde rossie'nin fotoğrafı vardı.. bunu neden yaptığımı bilmiyorum .. 

biraz daha ilerleyerek, silahların olduğu bölüme geldim.. onu öldürecektim...rossie'yi elimden almıştı..şimdide amber'i alacak.. ama buna izin vermeyeceğim...

telefonumu çıkararak sağlam adamlarımdan olan john'u aradım.. belki o bulabilirdi.. yerini...

AMBER'İN AĞZINDAN****


zayn'in beni bulmaya gelmeyeceğini biliyorum.. onun beni umursadığı yok birde günlük işi... kendi karanlığımda yanlızım artık tek başıma aynı eskisi gibi..yapayanlızz..

''malik'i seviyor musun?'' gelen soruyla, başımı karşımdaki gölgeye çevirdim.. ve hafifçe başımı salladım..

gölge devam etti, soru sormaya; ''peki o seni seviyor mu?'' düşüncelerime dalmanın vaktiydi.. kalbim sızlıyordu... o beni seviyor muydu?... hayır... yüzümü bile görmeye tahammül edemeyen adam neden beni sevsin ki...

gölge kahkaha atmaya başladı.. ''bende öyle tahmin etmiştim'' dedi.. ve sonra ses tonu ciddileşti...

''kızı öldürün bir işimize yaramaz!!'' dedi adamlarına.... bunlar hep zayn'in yüzündendi.. ama en iyisi, birazdan huzura kavuşacaktım ve tüm bu acılar bitecek ti...

belki gideceğim yerde daha güvende olurdum.. en azından sevilirdim... burda olmadığım kadar mutlu olurdum... ama birşey unutuyorum, ben zaten burda zayn'le mutluydum.. o beni sevmesede ben onu sevdiğim ve tanıdığım için mutluydum........

kendimden ve bu düştüğüm durumlardan nefret ediyorum.....

keşke kalbimden geçenleri zayn'e diyebilseydim.. belki perrie'yi sevdiği gibi benide sever... ama bu imkansız, zayn benden nefret ederken nasıl sevmesini beklerim ki?...

kapının açılmasıyla yerimden fırladım. içeriye o mavi gözlü adam girdi......

''altımda nasıl inleyeceğini merak ediyorum... umarım bakire değilsindir...'' lanet olsun bakireyim.... iç çığlıllarımın yerini dış çığlıklarım alıyordu... 

kendi kurallarımı koyamayacak kadar güçsüzüm... keşke erkek olsaydım, o zaman böyle olmazdı.. daha dayanıklı olurdum..

''bakalım tadın nasılmış'' üstüme geldikçe ben geri geri sürünüyordum... beni tuttu ve üstüme çıktı.. elinde bir bıçak vardı.. boynuma dayadı..

üstümü yırttı, bıçağı göbeğime sürtmeye başladı.. sürttüğü yerler acıyordu.. ne kadar çırpınsamda bir işe yaramıyordu..

bayılacak gibiydim, artık çırpınmıyordu.. çırpınacak mecalim bile yoktu..kapının çarpmasıyla.. mavi gözlü adam üstümden kalktı... gelen çocuklardı.. sonunda beni bulmuşlardı.. görüntü bulanıklaşıyordu.. ama zayn'in yüzünü az çok görebiliyordum...

''a-amber, iyi misin?''  gülümsemeye çalıştım, başardımmı bilmiyorum..

''z-zayn ö-özür dilerim...'' yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu... çok yorgundum.. 

''amber uyuma sakın uyuma.... li''m a'mbu'ansı ---------------------''sesleri artık duymuyordum.. ölüyordum. ama genede mutluydum....

merhabaaa.. yeni bölümü heleşükür yazabildim... diğer bölüm ne zaman gelir bilemem...ama yazmaya çalışacağım... şu süreç içerisinde çok meşguldüm.. kuzenlerimin düğünleri yada nişanları vardı... neredeyse 20 tane düğün yada nişana gittim...

Eee her dayımın 8'er 9'ar çocukları var.....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

gelelim merak konusuna.. amber ölecek mi? orasını bilemem.. ama mutlu olduğu kesin... ölmesini istemiyorum... 

siz istiyor musunuz?.....

ama bunu zaman belirleyecek.. ne demişler herşeyin ilacı zaman'dır.....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sınır: +40

I'm in love!♣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin