slave ♣

368 27 9
                                    

''amber kahvem nerde kaldı!!!'' bıktım yaa, zayn bey bugün köle işini başlattıı. ve beni çok yoruyorr.. canı istemesede birşeyler getirttirip duruyor..

''al kahvenii'' uzattığım kahveden bir yudum aldı ve yüzünü buruşturdu.. 

''olmamış yenisini yap..'' keşke üstüne dökecek cesaretim olsaa.. ne güzel olurdu.. o zaman görürdü.. ukala..

kahveyi geri aldımm... zıkkım içesice... bilerek yapıyorr.. keşke onunla oynamasaydım.. 

kahveyi yeniledim ve zayn'e verdim.

''idare eder..'' dedi.. idare edermi!! bu yaptığım 5'inci kahve bee...sakin ol amber.. sakin.. bu işgence bitecek..

en azından kahvesini içene kadar zamanım var değil mi?  yerime oturuyordum ki.. zayn'in gene çenesi açıldı..

''amber bana tiramisu yap'' ben tramisu yapmayı bilmiyorum ki..

''tiramisu yapmayı bilmiyorum'' en azından yaptırmaz öyle değil mi?

''mutfakta tatlı tarifi kitabı var'' hay ben senin kitabının... ayağa kalkarak mutfağın yolunu tuttum...arkamdan

''23. sayfa'' demeyide unutmadı... haydi bakalım...

------------

mutfak biraz dağılsada tiramisu'yu yapabilmiştim.. bence ilk deneme olmasına rağmen çok güzel olmuştu..biraz tatsam birşey olmazdı... 

''sen yiyemezsin!!'' hadi ama daha ağzıma bile almadım zaynie...

''ama neden?'' elimden çatalımı önümdende tiramisumu aldı..

''1 hafta kölemsin ne dersem o olur..'' iyikide bir oyun kazandınn.. uff.

''çok yoruldum ama en azından oturuyum..'' zayn tiramisudan bir parça çatalına batırara ağzına attı...bende insanım en azından bir parçada ben alsaydım..

''tiramisuyu yiyene kadar oturabilirsin..'' en azından izin verdi bu da bir gelişme...

hoplaya zıplaya kolduğa kuruldum.. ohh be dünya varmışş..

''heyy zayn o yediğin tiramisu'mu?'' bir sen eksiktin niall..

''bu benim tiramisum.. söyle amber sanada yapsın?'' hay ben senin.. niall bana baktıı sanki banada yap der gibi bakıyordu. bakın zaten ağzınız yok yaa..

''ben yapmadım ki.. o-onu h-harry yaptı, evet evet harry yaptı..'' hiç inanmışa benzemiyordu...

''harry cupcake'den başka tatlı yapmaz..'' keşke liam yaptı deseydim.... off köpek bakışı yapmaa.. 

dayanamayıp yerimden kalkıp mutfağa gittim. tabi zayn'e öldürücü bakışlarımı göndermeyide ihmal etmedim.. birde gülüyor yaa.. keşke zehir katsaydım..

heleşükür bu da bitmişti ama bende bitmiştimm.. unu elerken her yerim un olmuştu..niall'sa afiyetle yaptığım tiramisuyu yiyordu.. bir ben yemedim.. herkez yedi..

kendimi koltuğa attım.. o kadar yorulmuştum ki..zayn daha bitirmemişti tiramisu'yu ama son dilimlerindeydi.. benimse istenmeden gözlerim kapanıyordu...

ZAYN'İN AĞZINDAN

bu kölelik işi hoşuma gitmedi. değil. aslında 1ay diyecektim ama acıdım işte...ordan oraya koştururken ağlenceli ve bir o kadarda komik bir hali vardı.. tabi benim açımdan..

tiramisu'yu bitirmiştim..şimdiyse başka birşey isteyeceğim.... woww ama küçük başbelası uyuya kalmış..

evet kabul ediyorum ona bugün fazla iş yaptırdım.. ama ne yapalım oda oyunu kaybetmeseydi.. ona bugün tam 5 tane kahve yeniletmiştim. beğenmediğimden değil aslında güzel yapıyordu ama köleliğinde bir kuralı var.. ben emrederim oda getirir...

heryeri un içinde kalmış,beni suçlamayın ben demedim niall'a gel tiramisu iste diye...kabul ediyorum biraz fazla acımasızım..

ama ne yapayım tarzım bu..

tabikide amber'in burda yatmasına izin vermeyeceğim... amber'i kucağıma aldım ve doğru odasına yol aldım..

amber'i yavaşca yatağına yatırıp, odadan çıktm.. siz başında beklememi bekliyorsunuz demi. o başbelası için asla beklemem.. 

odama gittim.. tam masama oturacaktım ki. gözüme eski günlüğüm takıldı.. evet yanlış duymadınız eskiden böyle değildim. duygusaldım, intikamla dolu değildim, bir ailem vardı...rasgele bir sayfa açtım..

------2006------günlük.......

sevgili günlük.

Seni bir süredir ihmal ettim, biliyorum. Ancak sana ne yazacak gücüm vardı ne de isteğim... Hayatımdaki en büyük hayal kırıklığını yaşadım, üstelik en beklemediğim kişi yaşattı bana bunu. 

hani sana hep sevgilimden ve geçirdiği kazadan bahsederdim ya.hani öldüğüne asla inanmadığımı söylerdim. haklıymışım.. rossie bendel o kazandan sağ sağlim kurtulmuş..hep hayalini kurduğum haber!!

peki neden mutsuzsun diyeceksin..

bu haberle birlikte bir yalana inandığım ortaya çıktı!! sevgilim bana yalan söylemiş!! tam 4 yıldır bana hikaye anlatmış!! beni aldatmış..!!

meğer benim aşık oldum kız rossie bendel değilmiş!! 

--------------------------------

o anı düşündükçe dahada öfkeleniyorum... önce ölüm haberi geldi..sonra ise ölmediği...ölmemişti ama ben o gün onu kalbimde öldürmüştüm.. 4 yıl, tam 4yıl bana yalan söyledi.... ölmediğini öğrendiğim gün içimdeki gerçek zayn'i çıkardım.. artık kimseye acımak yoktu benim için.... hedefimse rossie'nin yeni hayatını mahvetmekti..

mahvettimde.. bana yalvarışları kulağımda çınlıyor şimdi..kendi ellerimde geberttim onuda beni aldattığı herifide..

o zaman ailemle ilişkim bitti.. ailem beni istemedi artık benden korkuyorlardı.... sonra ise yapayanlız kaldığımı düşünürken, simon buldu beni.. beni ekip'in yanına getirdi.. o zaman çocuklarla tanıştım.. bizi eğittiler.. şimdi ise mafya kadrosunun en güçlü adamlarından biriyiz.... 

artık kimse bizi ezemez!!!

en merak konusu olan zayn'in geçmişi.. yazarken ağladım biliyormusunuz? duyguyu katabilmişmiyim?

amber'ada yazık oldu kızcağız.. ama zayniçindeki duygusallığı yıllar önce öldürmüşş...  

bu arada kitabın ismini değiştirmek istiyorum.. ne yapsam karar veremedim..

uzun yorum yapana bir dahaki bölüm'e ithaf var arkadaşlar :))

I'm in love!♣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin