Did you missing a♣

433 27 5
                                    

gün boyu zayn'in bana olan acınası bakışlarını düşündüm.. aslında çevremdeki herkez bana acınası davranırdı ve bende aldırış etmmezdim ama bu bana çok dokunmuştu. kafamdan atmaya çalışıyorum ama atamıyorum.. hata bende sen niye gidip çocuğa hayat hikayeni anlatıyorsun ki.. tabi acır sana...

''heyy niye kapattın?''niye bu evde herkez düşüncelerimi bölüyor.. siz şimdi benim ne yaptığımı bilmiyorsunuz.. sabahtan beridir elimde kumanda kanalları zaplayıp duruyorum.. ve ayrıcada harry nin sitemlerini dinliyorumm.. az öncede victoria secret meleklerini geçtim.. bu şimdiye kadar yaptığım en açıklayıcı konuşmaydı..

''sapıkk!!'' aslında bunu harry'e diyemezdim ama arkadaş gibi olmuştuk harryle o yüzden harryden bana zarar gelmez... birkaç gündürde okula gidemiyorum.. neymiş işlerimiz var.. ama benim işim yok..

''ben sapık değilim amber'' zaten 'evet ben sapığım' diyecek halin yok....

''o zaman kendine kadın iç çamaşırımı alacaksın harold'' evet evet dalga geçiyorum... tabi aradan geçen kahkahalarımıda unutmayalım değil mi..

''hahaha çok komik...'' dedi ve yerinden kalkıp gitti. hah sende git bir sen kaldın zaten.. salonda sadece televizyon ve ben kaldık.. tabi televizyonu canlıdan sayarsak... keşke playfull kis başlasa..

en azından odama çıkıyım belki orda bir kitap bulurum.. merdivenlere doğru yol aldım. odamın kapısına geldiğimde uzun koridorun sonundaki siyah kapıyı görmem uzun sürmedi.. aslında bu kapıyı öncedende farketmiştim ama yakından bakmaya cesaret edememiştim...

o kapının tam önündeydim.. benim kadar kimse merak edemez bu kapının ardında ne olduğunu...elim kapı koluna gitti.. 

''orada ne arıyorsun?'' sesi duymamla elimi geri çektim..tabikide bu kadifemsi sesin sahibi zayn..

''bu odada ne var?'' hızla geldi ve beni kapıdan uzaklaştırdı.

''bundan sananee!!. şu siktiğimin merakınada sahip çık.!'' hahh tam beklenen bir cevap.. daha dün benden özür dileyen zayn.. şimdi merakıma küfür ediyor.. sen kimsin?. şimdi seni şurda bir güzel pataklardımda, işte dayak yerim diye korkuyorum..

''tamam be yemedik kapını!!'' dedim ve kolundan kurtulup odama geçtim..

------------------------------------------------------------------------------------

ne kadar zamandır odadayım bilmiyorum ama hava kararmadığına göre daha akşam olmamışş.... ne güzel ben bu zamanlar ashley'le takılırdım. birlikte bir cafeye oturur birşeyler konuşurduk.. aslında harry'e desem o birşeyler yapabilir. evet, evet harry'e diyeceğim...

maximum hızla salona indim..harry televizyonun başında o çıplak mankenlere bakıyordu. birde ben sapık değilim diye geçiniyor...

''harry senden birşey isteyeceğim ama itiraz istemiyorum'' insan bir bana bakar.. hepsi böylemi bunların..

''diyeceğin şeye bağlı'' kıvırmadan direk konuya girsem iyi olacak..

''şey ashley'le bir cafede buluşsam olur mu?'' harry bana dönerek direk 'hayır'ı bastı..

''ya hadi lütfen valla kaçmayacağım.. hadi harry'' resmen yalvarıyordum ben daha önce kimseye bu kadar yalvardığımı hatırlamıyorum...

''bir şartla'' şart,şart,şart.. üff biriside şartsız şurtsuz birşey yapsa şaşarım zaten..

''ne şartı?'' harry düşünür gibi yaptı.. manyakbu daha diyecek bir şart'ın yoksa neden şarttım var diyorsun ki?..

''bende seninle geleceğim'' vay çakal, vay.. ashley'i görecek ya ondan gidiyor.. ben anlamaz mıyım.. ama izin vermem..

''hayır gelemezsin'' tek kaşını kaldırdı...

''sence itiraz edecek bir halin var mı'' bu durumdan nefret ediyorum.. tam ağızımı açmış susmamak üzere konuşacaktımki merdivenlerden siyah rampa saçlı bir kafa gözüktü...

''ne konuşuyorsunuz?'' işte karşınızda yan sırıtmasıyla zayn malik. soyadını nerden bildiğimi merak ediyorsunuz değil mi? o partide harkez  zayn'e malik diye sesleniyordu...tabi cıvık kızlar daha bir süzülerek söylüyorlardı o başka mesele..

''amber, arkadaşıyla buluşmak istiyormuş'ta onu konuşuyorduk'' şom ağızlı harry nolcak....

''izin vermiyorum!!'' senden izin isteyen kim yaa..sana soran mı oldu?

''bende onunla gideceğim, merak etme'' tamam de işte. tamam desen ölecek misin sanki..

''bende geleceğim.!'' bir sen eksiktin.. acaba vazmı geçsem ne yapsam?..

geç geldi biliyorum ama niğdeye gideceğimiz için valizimi hazırlamam uzun sürdü..  evet 1 hafta sonra gidiyorum arkadaşlar..

bu bölüm'ü biraz sakin yazmak istedim ama diğer bölüm ekşınlı olacak.. yani güzel bir kurgu var kafamda.. hiç ummadığınız şeyler olacak..

I'm in love!♣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin