Zawgyi>>>
" Morning Pa Pa "
" Morning Appa "" Morning အသဲတံုး .. "
" Morning Baby ေလး .. "" အသဲတံုး ပါဆို .. "
" Baby ေလးလို႔ေခၚေတာ့ ဘာျဖစ္လို႔လဲ "
" မေခၚနဲ႔ ငါ့သားကို အသဲတံုးလို႔ပဲေခၚ "
" ဒီမွာ Kim Tae Hyung .. မင္းသားဆိုတာ ငါနဲ႔ရလို႔ ့ဖစ္လာတာကြ "
" ဘာျဖစ္လဲ ငါ့ဗိုက္နဲ႔ငါေမြးထားတာ မင္းအတိုင္းသာ ဆိုရင္ ငါ့သားေလးက မိဘစံု ႐ွိမွာေတာင္မဟုတ္ဘူး စားပီးနားမလည္တဲ့အေကာင္ "
" ဘာလဲ ထပ္အစားခံခ်င္လို႔လား မင္းက "
" ဘာေျပာတယ္ .. "" PaPa .. Appa ဘာေတြစားေနတာလဲ သားသားလဲ စားခ်င္တယ္ "
" အဲ ... အဲ့ဒါ သားသားစားလို႔မရဘူး Appa ပဲ စားလို႔ရတာ .. "
" Jeon Jung Kook!!! "" ကဲ ..လာ Baby ေလး ကို Appa မ်က္ႏွာ သစ္ေပးမယ္ "
" ဟုတ္ Appa .."JungKook ၏ လက္ထဲ ပါသြားေသာ သားေလးက သိပ္ကို ခ်စ္စရာေကာင္းပါသည္ ။
" အာ .. ခနေလး Appa ..PaPa ကို ေမာနီးကစ္ ေပးရဦးမယ္ "
" ဟင္ .. ေမာနီးကစ္ .. "
" ဟုတ္တယ္ေလ Appa ရဲ႕ ေမာနီးကစ္ ဆိုတာ မနက္ခင္းမွာ ေပးရတာတဲ့ .. "
" ဟုတ္ပါပီ .. "သားေလးကို ခ်ီကာ ကြၽန္ေတာ္ ဟင္းခ်က္ေနေသာ ေနရာသို႔ JungKook က လာပို႔႐ွာသည္ ။
ကြၽန္ေတာ္ ခ်စ္စရာေကာင္းလြန္းေသာ သားေလးကို ပါးေလးေဖာင္းေပးလိုက္ေတာ့ ထိကပ္ကာ နမ္းလာသည္က နႈတ္ခမ္းဆီကို ..
" အူ ..........မြ "
သံ႐ွည္ဆြဲကာ အနားေရာက္မွ ထိကပ္လာေသာ သားေလး၏ နႈတ္ခမ္းေသးေသးက ခ်စ္စရာ ..
" ကဲ အခု ေမာနီးကစ္ ေပးပီးပီေနာ္ အသဲတံုး မ်က္ႏွာသစ္ေတာ့ "
" ဟုတ္ဘူးေလ Pa Pa ရာ .. Appa က PaPa ကို ေမာနီးကစ္ မေပးရေသးဘူးေလ .. ေပးလိုက္ Appa .. ခုေပးလိုက္ "
" ဟင္ .. Babyေလးကလဲ Babyေလးေပးပီးရင္ ေတာ္ေတာ့ေလ .. "" အင့္ "
အသံေသးေသးေလးနဲ႔အတူ ပါးေပၚသို႔ က်ေရာက္လာေသာ အနမ္းတစ္ပြင့္ ..
" ကဲ .. အသဲတံုးေလး .. ရပီလား PaPa က Appa ကို ေမာနီးကစ္ ေပးလိုက္ပီေနာ္ .. "
" မရပူးေလ Appa ေရ .. Appa ကေပးလိုက္ေနာ္ ျမန္ျမန္ "" ေဟ့ ဂ်ပု .. ေ႐ွ႕နဲနဲတိုးေလ သားသားက မင္းကို နမ္းခိုင္းေနတယ္ "
YOU ARE READING
FaFiLy (Completed)
FanfictionOTHER- "Family=Father and Mother I Love You💚" TAEKOOK- "Fafily = Father and Father I Love You💜" 👨👨👦Both Unicode and Zawgyi Available👨👨👦 Started - 25 Sep 2018