3 YIL SONRAElime aldığım sıcak kupalarla mutfaktan çıktım.
"Yardıma ihtiyacın var mı?" seslenen Jimin'di.
"Hayır son olanları aldım." O sırada salona girmiştim. Çocukların hepsi koltuklara oturmuş orta sehpanın etrafında toplanmışlardı.
Bir elimdekini Jimin'e verdim ve onun oturduğu koltuğun kenarına oturdum.
"O zaman sıralamayı değiştirmeyelim. Bu şekilde olsun." Sabahtan beri konuştukları konuya son noktayı koymuştu Tae.
"Bence de güzel olacak." Hepsi bir ağızdan onayladılar!
Heyecanlılardı! Birkaç güne burada değil dünya turunda olacaklardı. Evet, sonunda dediğim gibi olmuştu.
Sonunda onları tüm dünya keşfetmişti ve seslerini yaşayan her varlığa duyurabiliyorlardı. Onlarla gurur duyuyordum!
"Sen ne yaptın iş başvurularını?" Namjoon ciddiyetle bana döndü.
"Ah doğru o! Tabi ki de kabul edildim."
"Hey!" Hep bir ağızdan bağırtılar ve beni tebrik edişler yükselmişti. Jimin dışında.
Onlar hala aynıydı. Tepkileri, bakışları, gülüşleri, karakterleri... 5 yıl önce tanıştığım çocukların ta kendileriydi!
Sahip oldukları bu başarı ve ün onları kötü anlamda biraz olsun bile etkilememişti. Sizinle gurur duyuyorum çocuklar!
Bana gelince... Evet sevgilim dünya çapında tanınan ve çok sevilen bir grubun üyesiydi. Bizim ilişkimizde değişen pek bir şey olmamıştı. Sadece neredeyse hiç görüşememe durumuna geliyorduk. Twitterdan ve televizyondan takip ediyordum çoğu zaman.
Şikayetçi miydim? Hayır.
Kalbinin ve aklının bende olduğunu biliyordum. Her fırsatında bana koştuğunu biliyordum ve bu bana yetiyordu. Onun şimdi kariyeriyle ilgilenme zamanıydı!
"Sevgilinle gurur duymuyor musun Jimin? Berbat giyinmesine rağmen çok iyi bir şirkete stilist olarak girdi." Uzanıp Yoongi'ye vurmaya çalıştım.
"Artık kötü giyinmiyorum." Kendimi savunmak zorundaydım.
"Ah dostum! Kore'nin tüm yakışıklıları neredeyse o şirkette. Jimin nasıl bundan memnun olabilir?" Jin'in açıklamasıyla hepimiz gülüşmüştük.
Kollarımla sardım onu ve kafamı kafasına yasladım. Bir zahmet kıskanmayacaktı! Ben onu milyonlarca kızdan kıskanmıyordum. O ise benim suratıma bile bakmayacak olan idollerden mi kıskanacaktı? Peh!
"Sen bizimle gelecek misin?" Anlaşılan Jungkook kendine oyun arkadaşı istiyordu.
"Bu yıl gelmeyeceğim."
"Neden?" küçük çocuk gibi kıvrandı.
"Geçen yıl gelmiştin. Tüm dünyayı gezmiştin." Hobi daha çok yaklaştı ve tüm sevimliliklerini sergiledi.
"Bu sefer direk Türkiye'ye geçeceğim. Siz de oraya gelince orada görüşürüz."
"Oh Türkiye!" Jin heyecanlanmıştı. Tabi heyecanlanacaktı! Türk mutfağını bir yıl boyunca dilinden düşürmemişti.
"Baklava yemek istiyorum." Ve diğer bir aç insan Tavşancık!
"Annem size harika şeyler hazırlayacaktır." Hepsi kendi çapında eğlenip kendi düşüncelerine döndüklerinde daha fazla yaklaştım Jimin'e.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ ÇOCUKLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER -2
Fanfiction^İyi Kızlar Kötü Çocukları Sever serisinin ikinci kitabıdır.^ ✔️/ 21.09.2018 / ✔️ •Sandığınız gibi kötü çocuk değil• Sadece aşklarından söz edileceğini zannediyorlardı ikisi de geçmişlerini hesaba katmamıştı. Geçmişinin gerçeğini bilmeyen mi? Geçmiş...