Nelly
Egy esős reggel útnak indultunk a családommal a Mystic falls-i kisvárosba. 7:00kor kelt fel a család, és amiután mindenki elkészült
8:00 kor Elkezdtük bepakolni a bőröndöket és a kisebb nagyobb dobozokat a kocsi csomagtartójába.
8:30-ra készen is lettünk.Beszálltunk a kocsiba, és elindulltunk. Én elővettem az angol könyvem és elkezdtem újabb szavakat tanulni, mert még nem igazán tudtam perfektül angolul, és ha valaki Amerikába költözik annak azért nem ártana jól beszélni vagy legalább félig meddig értenie a nyelvet.
A kocsiban ülve azon kezdtem el gondolkozni hogy vajon milyen is lesz az új iskola.Vajon milyenek lesznek az új osztálytársaim? Tanáraim? És hogy könnyen fog-e menni a beilleszkedés.9:40re megérkeztünk a repülőtérre. Amíg én és a testvérem( Lily) reggeliztünk, addig a szüleink megvették a jegyeket, és utána egy 15 perc várakozás után felszálltunk a repülőre.
Még sose utaztam repülőn.Nagyon izgatott voltam!.
Amikor elkezdtünk felemelkedni a talajról, akkor már éreztem hogy nincs vissza út és egy új élet vár rám.
Útközben egész végig az ablakból bámultam kifele, bár sajna a rossz idő miatt nem igazán lehetett látni semmit, de akkor is nagyon izgalmas volt.A testvérem mellettem ült, zenét hallgatott, és valamilyen sütit evett, aminek az illatát pár méterrel messzebb is meglehetett érezni. Egy intenzív vaniliás illat volt.
A szüleim előttünk ültek, beszélgettek az új házról, és apa munkájáról
A 8 órás utazás után végre megérkeztünk a Mystic falls-i repülőtérre. Onnan leszállva a gépről az új kocsinkhoz siettünk. A Bepakolás után mindenki beszállt és már indultunk is.
1 óra múlva meg is érkeztünk. Az új ház nagyon nagy volt. A környék tele volt fákkal és kisebb nagyobb növényekkel.
Az utca tele volt gyerekekkel akik a járda szélén játszottak, bicikliztek rollereztek stb.Kiszálltunk a kocsiból.
(Apa)
-Gyertek segiteni bepakolni a dobozokat és a többi cuccot.Elsősorban a saját cuccainkat vettük kézbe a testvéremmel, de apa még pár kisebb dobozt is a kezünkbe nyomott.
Felsétáltunk azon a pár lépcsőfokon ami a házunk előtt volt, és Lily lassan rátette a kezecskéjét a kilincsre. Óvatosan lenyomta, és benézett az ajtórésen, majd pár másodperc után erősen meglökte az ajtót és beszaladt a cuccokkal teli kezével.
Egyhelyben állt és csodálkozó tekintettel nézett körbe.
Én is lassacskán beljebb merészkedtem és ugyanúgy rám tört ez a csodálkozás.
Csak némán álltam egy helyben.A lábam a padlóba gyökerezett.A szüleim is lassan beértek a házba és ugyanazt a reakciót láttam rajtuk is mint Lily-n.
Balra volt egy konyha, és középen egy nagy nappali. Egy lépcsősor majdnem pont az ajtó előtt pedig az emeletre vezetett.
(Anya)
-Az emeleten vannak a szobák.
Döntsétek el melyik kié legyen, és amint ezzel megvagytok, pakoljátok be a cuccaitokat.-Rendben!
Kiáltottunk fel egyszerre mindketten, és felszaladtunk a lépcsőn.
Szerencsére nem volt veszekedés a szobák miatt, mivel én mindenképp a kisebbet szerettem volna amelyik a legvégén volt a fenti résznek.Megfogtuk a cuccainkat, felcipeltük, és elkezdtünk kipakolni.
A ruháimat betettem a szekrénybe
Az illatgyergyáimat kitettem az asztalra
Könyveimet a fiókba stb..(Apa)
-Ha végeztetek akkor kicsit körülnézhettek a környéken ha van kedvetek hozzá, de sötétedés előtt érjetek haza.A tesóm fél óra után végzett is és el indult felfedezni a környéket.
Nekem 1 óra kellett a kipakoláshoz, és utána már nem volt erőm elhagyni a házat. Elmentem fürödni. Hajat mostam. Utána átvettem a pizsamámat és kb 2 óra telefonozás után el is aludtam.
YOU ARE READING
Between the Vampires (The Vampire Diaries) ~Befejezett~
FanfictionA nevem Nelly,.. a szüleimmel új országba költöztünk, egy Mystic Falls-i kisvárosba.És ez az utazás az egész életemet megváltoztatta. Új szerelem🖤 Klaus Mikaelson Vámpírok Vérfarkasok Boszorkányok A Legendák Igazak!!!! Hasonló;...