*Klaus Szemszöge
Damon újra a régi. Én gyorsan oda suhantam Nellyhez és megitattam a véremmel.
3 perc elteltével
Semmi, megse mozdul.
Megnézem a pulzusát.Van neki. De akkor miért nem ébred fel ?..
Stefan is odajött.
(Stefan)
Miért nem ébred??(Klaus)
Nem gondolod hogy ha tudnám akkor tettem már volna valamit.Majd felemelte Nelly testét, és elindult.
(Stefan)
És most mit akarsz tenni?(Klaus)
Kórházba viszemKb 23 perc után a kórházhoz is érkeztek, és Klaus megígézte az orvosokat és az ápolókat.
Megvizsgálták., de nem igazán tudtak ők se rájönni hogy miért nem ébred fel.
Klaus egész idő alatt ott ült az ágya mellett.
Este 23:00
Hő..ööm.. hirtelen nagy levegővétel
(Nelly)
Úristen!!! Hol vagyok???!!! Mi történt velem!!?
(Idegesen levegőért kapkodva beszélt)(Klaus)
Sss,
Majd Klaus lassan odajött mellém és magához húzott. Biztonságban vagy.(Nelly)
Nem.. nem... (sírva mondogatta)(Klaus)
Klaus egy kérdő pillantást vetett felém.(Nelly)
(Halkan, suttogva mondta)
Nem tudtam.. felkelni..
Sötét volt minden....
De nem voltam egyedül., egy nő is ott volt.. lélegeztető maszkban.. olyan volt mint valami élőhalott.(Klaus)
Azt hiszem itt az ideje beszélnünk AnnávalMindketten elhagytuk a kórházat, és Annáék házához siettünk.
Amikor megérkeztünk elmondtuk Annának is hogy mit látott Nelly
(Klaus)
Kérlek mond hogy nem az amire gondolok..(Anna)
Démon.Mindketten ijedten néztek egymásra, majd felém.
(Klaus)
És mit tudunk ellene tenni?(Anna)
A varázskönyvem szerint a démonok már az okorban is megjelentek, és lelkeket próbáltak szerezni. Főképp olyan emberekre vadásztak akik érzelmileg megtörtek voltak. ..(Nelly)
Nem vagyok érzelmileg megtört.(Anna)
Figyelj nem tudjuk hogy ténylegesen is az amit láttál Démon volt-e., de ha igen akkor muszáj hogy valaki felügyeljen rád.(Klaus)
Úgy is már kezdtem unatkozni..
És mivel engem nem lehet megőlni, mellettem lennél a legnagyobb biztonságban.
(Mosolygott)(Nelly)
Biztos nem tehetünk mást..
?(Anna)
Sajnálom, de igaza van.
Mellette vagy a legnagyobb biztonságba.Elköszöntem Annától majd újra átköltöztem a Mikaelosn család házába, ahol már csak Elijah volt, mivel Rebekahék máshova költöztek.
1 ÉVAD VÉGE
HAMAROSAN JÖN A 2 ÉVAD
(DÉMONOKKAL EGYÜTT)
Még karácsony előtt elkezdődik.
YOU ARE READING
Between the Vampires (The Vampire Diaries) ~Befejezett~
FanfictionA nevem Nelly,.. a szüleimmel új országba költöztünk, egy Mystic Falls-i kisvárosba.És ez az utazás az egész életemet megváltoztatta. Új szerelem🖤 Klaus Mikaelson Vámpírok Vérfarkasok Boszorkányok A Legendák Igazak!!!! Hasonló;...