(Nelly)
egyre jobban álmosodtam és úgy éreztem hogy a testem minden egyes másodpercbe gyengébb és gyengébb lesz.
(Sápadt arccal, félig csukott szemmel néztem a szemeibe. Halk akadozó hangon kérdeztem...)
-Na és most mit akarsz tenni velem?
-meg fogsz ölni?(Klaus)
-Mindent a maga idejében SweetHeartDe ne aggódj, ha meg akartalak volna ölni akkor már nem élnél.
(Nelly)
(Gyenge halk hangon megszólaltam)
Pedig ha leveszed a vérem igen csak halott leszek..
Pár lépésnyivel közelebb jött majd a vámpír sebességét bevetve egyszer csak teljesen magam előtt találtam. Leszorította a már amúgy is lekötözött kezeimet és közel hajolt.
Nagyon megijedtem...
(Klaus)
Miből gondolod hogy amíg ki voltál ütve nem itattalak meg a véremmel..(Nelly)
Nagy szemekkel és csodálkozó tekintettel bámultam rá.(Klaus)
De tessék.. itt az esélyed amit annyira akartál...
éld túl a segítségem nélkül..Majd kifele kezdett sétálni
(Nelly)
Nee!!
Klaus kérlek ne, ezt nem teheted velem!(Közben össze vissza mozogtam próbáltam kiszabadítani a kezem. A szék össze vissza rázkódott de nem tudtam kiszabadulni)
(Klaus lassan közben megfordult és felém nézett. Arcán egy gonosz mosoly jelent meg mint ahogyan a szemében is...)
(Klaus)
Már megtettem..Majd hátat fordított és tovább sétált.
Leült az ajtó mellett lévő fotelbe és onnan nézett...
A tekintete gúnyos volt..
Látszott rajta a kíváncsiság hogy vajon most mit fogok tenni..,Próbálkoztam,
teljes erőmből rángattam a kezem és próbáltam valahogy felkelni abból az ostoba székből.
Körülbelül 3 percig próbálkozhattam...
Utána már nem ment.Úgy éreztem hogy minden erő eltávozott a testemből. Elgyengülve estem vissza a szék támlájára és meredten bámultam előre egyre lejjebb csukódó szememmel...
Klaus felkelt a székből lassan felém közeledett.. majd pár méternyivel előttem megállt.
(Klaus)
Jó éjt Love..Majd lassan minden elsötétült és a szemeim lecsukódtak...
Az utolsó pillanatban amikor elragadott volna a sötétség homálya egy finom leheletnyi puha érintést éreztem az ajkaimon.Majd megszűnt a külvilág
YOU ARE READING
Between the Vampires (The Vampire Diaries) ~Befejezett~
FanfictionA nevem Nelly,.. a szüleimmel új országba költöztünk, egy Mystic Falls-i kisvárosba.És ez az utazás az egész életemet megváltoztatta. Új szerelem🖤 Klaus Mikaelson Vámpírok Vérfarkasok Boszorkányok A Legendák Igazak!!!! Hasonló;...