(Nelly)
Na akkor induljunk el hozzánk.
(Caroline)(Anna)
Rendben!Már esteledett..
Végig mentünk egy elhagyatott utcán közel az erdőhöz.Néma csönd volt.
Csak néhány hajléktalant lehetett látni a sikátorokban a kukák mellett.Egyszer csak a sikátorból egy szakadt ruhás vérrel borított lány lépdelt lassan felénk.
(Nelly)
Jézusom..
Mi történt veled?
Hogy hívnak?Lassan mindhárman elkezdtünk felé menni..
(Anna)
Anna közelebb lépett..
Nem kell félned.. segíteni akarunk..Majd hirtelen a lány maga mellé rántotta Annát és beleharapott a nyakába és elkezte a vérét szívni
(Nelly)
Anna!!!Nee!
Megfogtam a hozzám legközelebbi tárgyat ami egy fém rúd volt és gyomron vágtam a lányt..
A lány elengedte Annát és mindketten a földre estek..Én gyorsan oda rohantam Annához de mikor hozzá értem volna a vállához a lány hirtelen felkelt és a nyakamnál fogva a falhoz szorított..
Alig kaptam levegőt. A kezét próbáltam karmolni miközben próbáltam valamennyi levegőhöz hozzájutni.
Caroline segíteni akart..
Felém kezdett futni de a vámpír az egyik kezével meglökte és a kukáknak csapódott, azután ismét felém fordult,..a szemei elváltoztak, kimutatta fogait és a nyakamba akart harapni de még mielőtt megtehette volna hirtelen megváltozott az arca és csak összeesett előttem.
Én is a földre rogytam és a térdeimre estem.Majd lassan felnéztem és Klaust láttam meg egy véres szívvel a kezében.
(Klaus)
Ne aggódj most már biztonságban vagy
(Majd hátra fordult)Ahogy ti is.
(Caroline)(Anna)
Köszönjük!(Nelly)
Igen köszönöm.Majd oda ment Annához és megitatta a vérével.
Pár másodperc múlva már ismét jól volt.(Klaus)
Én ha a helyetekben lennék nem kóborolnék ilyenkor az utcákon... vigyázzatok!Aztán hirtelen eltűnt.
(Nelly)
Mindenki jól van?(Caroline)
Azt hiszem..
(Anna)
Igen.. de most induljunk.Elindultunk hozzánk..
Felmentünk és mindenki lepakolta a cuccát.
Kínai kaját rendeltünk.
Megnéztük a Szerelmünk lapjait mert addig úgyse hagyott volna békén Caroline..
YOU ARE READING
Between the Vampires (The Vampire Diaries) ~Befejezett~
FanfictionA nevem Nelly,.. a szüleimmel új országba költöztünk, egy Mystic Falls-i kisvárosba.És ez az utazás az egész életemet megváltoztatta. Új szerelem🖤 Klaus Mikaelson Vámpírok Vérfarkasok Boszorkányok A Legendák Igazak!!!! Hasonló;...