Másnap reggel felkeltem a szokásos időben ami nálam ilyenkor amikor nem kell menni suliba 10:00 környéke.
Otthon ültem a kis puha ágyamban és azon gondolkoztam ami tegnap este történt. Ha Klaus nem lett volna ott, meg is halhattunk volna.. úgy érzem talán újra négyszemközt személyesen is meg kellene neki ezt köszönnöm.3 órával később.
Úgy döntöttem hogy elmegyek Klaus-hoz,
Összekészülődtem, fogtam a kulcsom és el is mentem otthonról.Kb 25 perc múlva ott is voltam a háznál..
Bevallom egy kicsit féltem,.. na jó., nagyon..a szívem majd kiugrott a helyéről..Felmentem a lépcsősoron, majd bekopogtam.
Senki semmi..
Újra bekopogtam csak egy kicsit hangosabban.
Pár másodperc elteltével még mindig senki sehol.
Gondoltam megnézem hogy egyáltalán zárva van e az ajtó..
Megfogtam a kilincset majd lenyomtam.. az ajtó kinyílt. Lassan beljebb lépkedtem, az ajtót pedig betettem magam után. Lassan végig sétáltam a folyóson és a nappali fele vettem az írányt.Klaus?
Itt vagy?Nem felelt..
Gondoltam akkor inkább haza megyek , ha itt lenne akkor biztos hogy már meghallott volna.Csalodott arckifejezéssel lassan megfordultam
(Nelly)
Elijah?? (Ejtsd: Ílájdzsa)
(Elijah)Nelly?
Milyen kellemes meglepetés.
Mi szél hozott erre?
(Nelly)
Klaust kerestem, de gondolom nincs itthon..
Először kopogtam de nem válaszolt senki szóval bejöttem.. sajnálom nem akartam tolakodó lenni..
(Elijah)
Semmi gond.Én és a testvéreim szívesen látunk.
Klaus pedig nincs itthon de megmondom majd neki hogy kerested.
(Nelly)
Köszönöm.
(Elijah)
De ha már itt vagy akkor beszélgethetnénk, persze csak ha van kedved ha már potyára eljöttél.
(Nelly)
Igen, ez jó ötlet.Kimentünk a ház melletti kertrészbe és elkezdtünk beszélgetni.
(Elijah)
Tudod, Niklaus egy elég instabil személy vagy hogy is fogalmazzak...
Nagyon sok meggondolatlan dolgot tesz hirtelen felindulásból.
Szóval ha bármi rosszat is tett veled hidd el nekem nem gonoszságból., téged mint ahogy észrevettem eléggé kedvel.
(Nelly)
Igen, erre magam is rájöttem..
De nem tett velem semmi rosszat., igazából csak meg szeretném köszönni hogy tegnap megmentett engem Carolinet és Annát.
(Elijah)
Oo
Mi történt?
(Kérdő, csodálkozó de egyben nyugodt tekintettel nézett rám)
(Nelly)
Este mentünk haza és egy vámpírba botlottunk...és..szóval ha nem lett volna ott Klaus akkor valószínűleg egyikünk se élte volna túl.
(Elijah)
És hogy került Klaus oda?
(Nelly)
Hát ez egy nagyszerű kérdés.
(Nevettem halkan)
(Elijah)
Tényleg nagyon kedvelhet..
Nem hiszem hogy ő is pont arra járt véletlen.
(Nelly)
Csak sétáltam tovább egy szót se szólva.
YOU ARE READING
Between the Vampires (The Vampire Diaries) ~Befejezett~
FanfictionA nevem Nelly,.. a szüleimmel új országba költöztünk, egy Mystic Falls-i kisvárosba.És ez az utazás az egész életemet megváltoztatta. Új szerelem🖤 Klaus Mikaelson Vámpírok Vérfarkasok Boszorkányok A Legendák Igazak!!!! Hasonló;...