Lassan kinyitottam a szemem, átfordultam a másik oldalamra és már nem volt ott mellettem kalus.Csak egy rajz és egy üzenet volt az ágyamon amiben ez állt.;
Kedves Nelly
Nagyon örültem ennek az éjszakának, remélem még megismételjük
KlausÉs a rajz:
Megfogtam a rajzot és egy üres keretbe tettem az asztalomra.
Elkezdtem felöltözni majd elindultam Stefanékhoz, mert még múltkor megbeszéltük hogy tartunk egy kis összejövetelt.
Azaz Caroline, Anna, Damon, Stefan, Georgina és én leszünk ott.Elég hideg idő volt kint, szóval már egy rendesebb téli kabátot kellett elővennem, és sálat raknom a nyakamba.
Útközben majd lefagyott az orrom és a kezeim is nagyon fáztak..
Pár perc elteltével végre megérkeztem a Salvatore házhoz.
Bekopogtam..
Caroline nyitott ajtót, és a száját egy nagyobb mosolyra húzta mikor meglátott.
(Caroline)
Szia!
Végre megérkeztél, már Anna is itt van
(Nelly)
Szia!
Oo szóval én érkeztem legutolsónak?
(Caroline)
Igen, na de gyere beljebbAzzal bementem, a kabátomat és a sálamat a fogasra akasztottam majd a nappalihoz sétáltam Caroline-al
(Nelly)
Sziasztok!!Mindenki visszaköszönt.
A többiek a kanapékon ültek egymással szemben.
Én egy kisebb puffot választottam,
és azután miután leültem elkezdtünk beszélgetni.Főképp arról beszéltünk hogy kéne valami Halloweeni partit szervezni mivel úgy is itt van az az időszak....Mindenki elkezdett azon gondolkodni hogy vajon hol kéne ezt összehozni...
Egy 5 perc gondolkozás után arra jutottunk hogy itt kéne megrendezni(a salvatore házban)
Mivel ez elég nagy ..
Caroline bevállalta a díszítést, Damon és Stefan a kaját, Georgina a kaja díszítését ijesztőre.., Anna a zenét és különböző fényeket mivel neki pl van egy DJ ismerőse is...
Én meg a meghívókat és azoknak kiosztását.
Persze közben mindenki segít majd mindenben a másiknak.A következő téma az Ősi család volt.. azaz a Mikaelsonok..hogy most már elméletileg Rebekah és Kol is itt van a városban..azaz Klaus és Elijah testvérei..
Aztán miután erről is beszélgettünk még pár hétköznapi téma is feljött, majd szépen lassan 2 óra után mindenki elkezdett haza indulni, kivéve én és persze a Salvatore testvérek.Damon épp a hölgyeket kísérte ki, miközben Stefan odajött hozzám és kérdezősködött a tegnap esti történtekről.
Én meg próbáltam halkan elmesélni hogy mi is történt, mármint hogy a kínos pillanatokon kívül nem történt semmi rossz...
(Damon)
Klaus ott aludt nálad?!
Stefan te erről tudtál és nem tettél semmit? Neked meg elment az eszed, még is hogy engedhetted meg ezt neki..!!(Nelly)
Nem kellene hallgatóznod..
Különben is, nem rád tartozik, de ha annyira akarod tudni...(és elmondtam neki is hogy mi történt)(Damon)
Hogy tudtál ilyen szar helyzetbe keveredni?
(Stefan)
Damon, kérlek..
(Damon)
Ne aggódj Stefan, nyugodt vagyok.
(Nelly)
Még is miért akadtál ennyire ki?
(Damon)
Mert a barátom vagy., és nem akarom hogy bajod essen.
(Nelly)
Köszönöm Damon. Ne aggódj, jól vagyok és nem fog semmi baj történni velem.Rezgett a telefonom
SMS-t kaptam
Elkezdtem olvasni
Közben a többiek telefonja is megcsippantElijah
Beszélnünk kell
Sűrgös(Stefan)
Elijah üzent hogy beszélnünk kell..
(Damon)
Szintén
(Nelly)
Nekem is ezt írta.Fogtuk a cuccainkat és elindultunk a mikaelson házhoz.
20 perc múlva már a ház előtt voltunk Elijah-val együtt.
(Stefan)
Elijah, Miről akartál beszélni?
(Elijah)
Anna veszélyben lehet.
A prófécia szerint egy Mystic falls-i boszorkány aki átveszi majd az ősi boszorkányok erejét, képes lesz elpusztítani az összes vámpírt.
Nemsokára nagyon sok vámpír fog jönni Mystic fallsba hogy megöljék a boszorkányokat., és veszélybe lehetnek ezeknek a boszorkányoknak a családtagjai vagy közeli barátai is.(Nelly)
Figyelmeztetnünk kell Annát.
(Elijah)
Majd a Salvatore testvérek, neked velem kell maradnod hogy biztonságban légy.Ha jól tudom te Anna legjobb barátnője vagy..
(Damon)
Stefan és én majd vigyázunk rá
(Elijah)
Én egy ősi vámpír vagyok Damon, mellettem nagyobb biztonságban lenne, de erről te döntesz Nelly.
(Nelly)
Elijahnak igaza van, mellette sokkal nagyobb biztonságban leszek.
Ti menjetek keressétek meg Annát és vigyázzatok rá.
(Stefan)
És mi lesz majd a vámpírokkal? Nem hagyhatjuk hogy ártsanak valakinek..
(Elijah)
Nem kell aggódnotok majd mi Klaus-al és a testvéreimmel lerendezzük őket.Majd Elijah lassan előrébb sétált és a kezét felém nyújtotta.
A tenyeremet az övébe helyeztem.
(Nelly)
Nem sokára találkozunkMajd ez a mondatom után Elijah (vámpírsebességgel) elsuhant velem.
YOU ARE READING
Between the Vampires (The Vampire Diaries) ~Befejezett~
FanfictionA nevem Nelly,.. a szüleimmel új országba költöztünk, egy Mystic Falls-i kisvárosba.És ez az utazás az egész életemet megváltoztatta. Új szerelem🖤 Klaus Mikaelson Vámpírok Vérfarkasok Boszorkányok A Legendák Igazak!!!! Hasonló;...