Lassan elkezdtem kinyitni a szemeimet.
Egy kis szobában voltam.
Gyógyszer és tisztítószer szagot éreztem.A falak hideg fehér színűek voltak.Az ágy amiben voltam puha és kényelmes volt. Egy vastag fehér takaróval voltam betakarva.Körbenéztem és megláttam magam előtt a szüleimet akik pont akkor sétáltak oda az ágyamhoz.
(Apa)
Jobban érzed már magad kicsim?
(Anya)
Annyira örülünk hogy felébredtél..
(Nelly)
Jól érzem magam..
Miért,? Meddig aludtam?..
(Apa)
Elájultál..az biztos..
19 órát töltöttél el itt..
Csodák módjára a kocsi csak kicsit ért hozzád ami miatt pár méterrel odább lökődtél és elájultál..(Nelly)
Mii..?
Szólaltam meg halkan és értetlenkedveDe hiszen pont telibe kapott..
A szilánkok a testembe fúródtak és annyi vért vesztettem hogy gondolom az okozta az ájulást...(Anya)
Nem. Szerencsére nem ez történt.
Azt láttuk volna amikor megérkeztünk, és most sincs rajtad semmilyen sérülés...még egy karcolás sincs,
hála az égnek..
Biztos csak álmodtad ezt.Lassan felhúztam félig a pólómat és tényleg nem volt semmilyen karcolás rajtam. Se a kezemen se a lábamon.
Egyszerűen jól és egészségesen éreztem magam..
De ezt biztos nem álmodtam...Egyetértően bológattam hogy biztos csak álmodtam...
Úgyse hittek volna nekem hogy ha azt mondtam volna hogy már pedig ez megtörtént..1 órát még itt voltak velem.
Beszélgettünk..Közben Anna és Caroline is megérkezett. Megkérdezték hogy érzem magam majd azután elmesélték mi volt a suliban.
Engem még bent fogtak erre az utolsó napra megfigyelésre,
és a következő két napra is azt javasolták hogy maradjak otthon.Legalább nem kell mennem suliba...
Esteledett...
Meghozták a vacsorát ami nagyon finom volt. Mindent be is faltam 8 perc alatt.
Majd kaptam mellé egy esti kakaót amit nagyon imádok.Elkezdtem az ágyamban telefonozni és filmeket nézni..közben ittam a kakaómat.
Egyszer csak hirtelen azt hallottam hogy kinyitódott az ajtó.
Klaus lépett be.
YOU ARE READING
Between the Vampires (The Vampire Diaries) ~Befejezett~
FanfictionA nevem Nelly,.. a szüleimmel új országba költöztünk, egy Mystic Falls-i kisvárosba.És ez az utazás az egész életemet megváltoztatta. Új szerelem🖤 Klaus Mikaelson Vámpírok Vérfarkasok Boszorkányok A Legendák Igazak!!!! Hasonló;...